ثبت نام کاروان‌های عتبات و عالیات ویژه روز عرفه
کد خبر: 3828108
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
از 29 تیرماه آغاز می‌شود؛

ثبت نام کاروان‌های عتبات و عالیات ویژه روز عرفه

گروه اجتماعی- رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ثبت نام کاروان‌های عتبات و عالیات ویژه روز عرفه از 29 تیرماه آغاز می‌شود.

ثبت نام کاروان‌های عتبات و عالیات ویژه روز عرفهجواد شاد، رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی در خصوص مراحل ثبت نام و اعزام زائران به عتبات و عالیات در ایام و اعیاد ماه ذی‌الحجه  به ویژه در روز عرفه بیان کرد: با عنایت به برنامه‌ریزی انجام شده سازمان حج و زیارت ثبت نام از متقاضیان برای ایام و اعیاد ماه ذی‌الحجه و به ویژه روز عرفه از ساعت 9 روز شنبه 29 تیرماه آغاز می‌شود.
وی گفت: اعزام متقاضیان از 14 مردادماه آغاز و تا 31 مرداد ماه ادامه دارد که این اعزام‌ها مربوط به روزهای عرفه، عید قربان و عید سعید غدیر است.
رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی اظهار کرد: متقاضیان برای تشرف به عتبات در این بازه زمانی می‌توانند از طریق سایت atabat.haj.ir ثبت نام کنند.
وی بیان کرد: همچنین  متقاضیان تشرف در این ایام می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی در سراسر استان به ثبت نام نهایی و انتخاب کاروان در تاریخ شنبه 29 تیرماه اقدام نمایند.
شاد افزود: باتوجه به برنامه اقامتی هر کاروان و ترتیب حضور آنها در شهرهای زیارتی کشورعراق، امکان اسکان تمامی زائران در روز عرفه در کربلای معلی وجود ندارد .
انتهای پیام

captcha