تدوین کتاب خاطرات «شهید دانشگر» در سمنان
کد خبر: 3827777
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

تدوین کتاب خاطرات «شهید دانشگر» در سمنان

گروه فرهنگی ــ سرپرست حوزه هنری استان سمنان از تدوین و چاپ کتاب خاطرات «شهید دانشگر» به قلم محسن حسن‌زاده و کتاب‌های «بیست‌وچهار آینه» با موضوع دامغان و ۲۴ دوره قانون‌گذاری در مجلس شورای ملی خبر داد.

تدوین کتاب خاطرات «شهید دانشگر» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مصطفی حسینی، سرپرست حوزه هنری استان سمنان عصر روز گذشته 25 تیر، در گفت و گو با خبرنگاران درحوزه هنری سمنان بابیان اینکه مراحل تدوین ۲۰ عنوان کتاب حوزه هنری استان به اتمام رسید، اظهار کرد: این آثار در مرحله چاپ قرار دارد و بر اصل تولید محور بودن تأکید شده است.

به گفته وی تلاش شده تا دو موضوع گام دوم انقلاب و رونق تولید در چاپ کتاب موردتوجه باشد که بر این اساس در کتاب‌هایی که حوزه هنری استان سمنان به چاپ می‌رساند تلاش شد تا کتاب‌ها از محتوایی فاخر و ارزشی برخوردار باشند.

سرپرست حوزه هنری استان سمنان بابیان اینکه از نویسنده‌های کتاب حمایت می‌شود،متذکر شد: کتاب خاطرات «شهید دانشگر» به قلم محسن حسن‌زاده و کتاب‌های «بیست‌وچهار آینه» با موضوع دامغان و ۲۴ دوره قانون‌گذاری در مجلس شورای ملی آماده تدوین و چاپ هستند.

حسینی ساخت فیلم داستانی «تمام مریم‌ها» با مشارکت صداوسیما، برپایی نمایشگاه گروهی عکس و برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاهی را از اقدامات فعالیت‌های حوزه هنری استان سمنان برشمرد.

انتهای پیام

captcha