تمدید مهلت ارسال اثر به کنگره سلمان فارسی
کد خبر: 3827766
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

تمدید مهلت ارسال اثر به کنگره سلمان فارسی

گروه فرهنگی ــ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز گفت: دومین کنگره بزرگ سلمان فارسی قرار بود اسفندماه سال ۹۷ برگزار شود؛ اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار تاکنون برگزار نشده است و علاقه‌مندان تا زمان قطعی شدن برگزاری این کنگره همچنان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

تمدید مهلت ارسال اثر به دومین کنگره بزرگ سلمان فارسی

عبدالرضا باغ‌شیرین، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره دومین کنگره بزرگ سلمان فارسی گفت: قرار بود این کنگره اسفندماه سال 97 برگزار شود؛ اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار تاکنون برگزار نشده است.

وی اظهار کرد: تاکنون 200 اثر در سه بخش مقاله، شعر و داستان به دبیرخانه این کنگره رسیده است و علاقه‌مندان تا زمان قطعی شدن برگزاری این کنگره همچنان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

باغ‌شیرین اظهار کرد: این کنگره با هدف تکریم شخصیت سلمان فارسی در موضوعات مقاله‌نویسی، شعر و داستان کوتاه برگزار شده و محورهای آن‌ در بخش مقاله‌نویسی شامل مواردی چون‌ رامهرمز زادگاه سلمان فارسی، سلمان در نگاه مورخین و علمای شیعه و سنی، نقش سلمان در فتوحات و اعتلای جامعه اسلامی، ولایت‌مداری سلمان فارسی، سلمان قبل از اسلام و بررسی، تفسیر و تحلیل حدیث نبوی «سلمان منا اهل البیت» است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز بیان کرد: مقالات باید در یک چارچوب علمی شامل چکیده، کلیدواژه، مقدمه، متن اصلی و نتیجه گیری و منابع، تنظیم شده و در قالب یک حلقه CD با فونت Bnazanin ۱۴  و به‌صورت پرینت شده به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

وی همچنین گفت: در رشته شعر، آثار در دو بخش کلاسیک و سپید پذیرفته می‌شود. هر شاعر می‌تواند در هر بخش ۳ اثر با موضوع سلمان فارسی ارسال کند. اشعار در قالب یک حلقه CD با فونت Bnazanin ۱۴  و به صورت پرینت شده به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

باغ‌شیرین ادامه داد: در رشته داستان کوتاه نیز، داستان‌های کوتاه ارسالی حداکثر تا ۱۲۰۰ کلمه با موضوع زندگی نامه سلمان فارسی و رامهرمز در قالب یک حلقه CD با فونت Bnazanin ۱۴  و به صورت پرینت شده به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز گفت: نشانی دبیرخانه کنگره رامهرمز، میدان ارشاد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۳۵۲۴۰۸۵ و ۴۳۵۲۳۰۹۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha