رتبه‌های برتر دانش‌آموزان خوزستانی در مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 3827749
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

رتبه‌های برتر دانش‌آموزان خوزستانی در مسابقات کشوری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دانش‌آموزان پسر استان خوزستان در بخش پژوهشی سی و هفتمين دوره مسابقات كشوری قرآن، عترت و نماز به رتبه‌های برتر دست یافتند.

رتبه‌های برتر دانش‌آموزان خوزستانی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

علی بلاسم، رئيس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: دانش‌آموزان پسر استان خوزستان در بخش پژوهشی سی و هفتمين دوره مسابقات كشوری قرآن، عترت و نماز به رتبه‌های برتر دست یافتند.

وی ادامه داد: در رشته تفسیر و پايه دهم امير محمد شهریاری از ناحيه ١ اهواز رتبه دوم، در پايه یازدهم حسين توفیق‌زاده از دزفول رتبه سوم، در پايه دوازدهم مصطفی چنانی از شاوور رتبه اول را به دست آوردند. 

بلاسم افزود: در رشته احکام و در پايه یازدهم مرتضی پورفرحانی از ماهشهر رتبه سوم، در رشته نهج‌البلاغه، پايه دهم امير رضا شباب از بهبهان رتبه اول،  پايه یازدهم محمد مهدی فروزان از آبادان رتبه سوم، پايه دوازدهم عليرضا عامری‌نژاد از شاوور رتبه سوم صحیفه سجادیه، پايه یازدهم مهدی حاجی از ناحيه ٢ اهواز رتبه سوم، پايه دوازدهم محمد امين گزار از ناحيه ٤ اهواز رتبه اول اين مسابقات را کسب کردند.

رئيس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: این مسابقات 22 تا 25 تير به ميزبانی استان زنجان برگزار شد.

وی با برشمردن رشته‌های این دوره از رقابت‌های قرآنی، توضیح داد: دانش‌آموزان پسر سراسر کشور در قالب رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، احکام و تفسیر قرآن کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام

captcha