برگزاری دوره مجازی «قرآن ناطق» در مؤسسه آموزش عالی معصومیه
کد خبر: 3827543
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

برگزاری دوره مجازی «قرآن ناطق» در مؤسسه آموزش عالی معصومیه

گروه حوزه‌های علمیه ــ دوره مجازی «قرآن ناطق» ویژه طلاب خواهر از سوی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه از ابتدای مرداد آغاز می‌شود.

فاطمه حیدری
فاطمه حیدری، معاون تهذیب و امور فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه(س)، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: این دوره از بخش حکمت‌های امیرالمؤمنین (ع) آغاز می‌شود و در این دوره میزبان تمام خواهران طلبه حوزه‌های علمیه خواهیم بود.
 
وی با بیان اینکه در این دوره محدودیتی برای ثبت نام طلاب خواهر حوزه‌های علمیه و همین طور همسران طلاب نداریم، اظهار کرد: درصدد هستیم تا مانند طرح صحیفه‌خوانی که قبلاً برگزار شد بعد از ثبت‌نام، طلاب بتوانند کد مربوط خود را دریافت و با این کد در تمام فعالیت‌ها شرکت کنند.

وی افزود: یکی از اهداف این طرح آن است که در بخش تولید عکس‌نوشته به صورت تخصصی مفاهیم عالی نهج‌البلاغه را در قالب هنری در بیاوریم که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

معاون تهذیب و امور فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) با بیان اینکه طلاب می‌توانند با حفظ ۴۰ حکمت در مسابقه حافظان حکمت نهج‌البلاغه شرکت کنند، بیان کرد: آغاز دوره را ابتدای مرداد تا پایان شهریورماه است.

حیدری افزود: خواهران طلبه علاقه‌مند شرکت در این دوره می‌توانند در ساعات اداری با شماره ۰۲۵۳۲۱۱۶۳۰۵ تماس بگیرند و یا با ارسال نام و نام خانوادگی و تحصیلات خود به نام کاربری masoomiyeh@ کد خود را دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha