سبک زندگی‌مان را از امامزادگان بیاموزیم
کد خبر: 3827253
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

سبک زندگی‌مان را از امامزادگان بیاموزیم

گروه فرهنگی - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید سبک زندگی‌مان را از امامزادگان بیاموزیم، گفت: امامزادگان با بندگی خدا و سلم در برابر احکام الهی به چنین جایگاه‌هایی رسیدند و ما سیره آنان را مشق زندگی خود و جامعه کنیم.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان، روز گذشته 23 تیر در همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان استان که با حضور عموم مردم در بقعه امامزادگان دوخاتون(س) شهرکرد برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت امام رضا(ع)، گفت: بهره‌گیری از فضایل این امام همام اثرات فراوانی برای فرد و جامعه در پی دارد که باید مستمر باشد.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه زیارت و توجه به امامان و امامزادگان نباید فقط برای گرفتن حاجت باشد، افزود: ما باید راه و مسیر درست دنیوی و اخروی خودمان را در پرتو وجود این امامزادگان دریابیم.
حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه امام رضا(ع) تلاش کردند تا به ما بفهمانند که مسیر درست الهی شدن چگونه است، اظهار کرد: رسالت ایشان این بود که انسان را از عیش و نوش و خواب و خوراک و شهوت در دنیا برحذر کنند و راه آخرت نشان دهند.
نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه انسان باید از دنیا برای بقا بهره ببرد نه فنا، خاطرنشان کرد: زندگی ما در دنیا باید به گونه‌ای باشد که همواره آثار خیر زندگی ما در دنیا بماند و اندوخته آخرت شود.
امام جمعه شهرکرد با بیان مهم‌ترین ویژگی مشترک امامزادگان این بود که خودشان را به دنیا نفروختند، ادامه داد: امامزادگان هرگز نگاه دنیابین نداشتند و آخرت بینی را سرلوحه زندگی خود قرار داده بودند.
حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه با ورود امام رضا(ع) به ایران جغرافیایی برای ورود امامزادگان به همه نقاط کشور ایجاد شد، تصریح کرد: باید از این بقاع متبرکه نهایت بهره را برد و آبادانی دنیا و آخرتمان را از آن‌ها بخواهیم.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه باید سبک زندگی‌مان را از امامزادگان بیاموزیم، گفت: امامزادگان با بندگی خدا و سلم در برابر احکام الهی به چنین جایگاه‌هایی رسیدند و ما سیره آنان را مشق زندگی خود و جامعه کنیم.
انتهای پیام

captcha