صلوات خاصه امام رضا(ع) در روسیه خوشنویسی شد + عکس
کد خبر: 3827236
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

صلوات خاصه امام رضا(ع) در روسیه خوشنویسی شد + عکس

گروه بین‌الملل ــ صلوات خاصه امام رضا(ع) با حضور ناصر طاووسی، هنرمند و خوشنویس ایرانی در مسکو، پایتخت روسیه خوشنویسی و به حسینیه فاطمه زهرا(س) این شهر اهدا شد.

صلوات خاصه امام رضا(ع) در روسیه خوشنویسی شد + عکسبه گزارش ایکنا از روسیه؛ ناصر طاووسی از اساتید خوشنویس ایرانی است که به منظور داوری مسابقات خوشنویسی در گروزنی، پایتخت جمهوری چچن(چچنستان) و برای گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) در جشن حسینیه فاطمه زهرا(س) مسکو حضور یافت.

این هنرمند ایرانی همچنین با حضور در دانشگاه‌های مختلف مسکو آثار خود را ارائه کرد و بسیاری از مردم مستقر در روسیه از ملیت‌های مختلف به آثار وی علاقه‌مند شدند.

طاووسی در جشن میلاد امام رضا(ع) در حسینیه فاطمه زهرا(س) مسکو، صلوات خاصه امام رضا(ع) را خوشنویسی و به این حسینیه اهدا کرد که مورد توجه عکاسان و خبرنگاران حاضر قرار گرفت.

با توجه به اینکه دهه کرامت در میان مسلمانان مسکو به عنوان یک مناسبت پذیرفته شده، مراسم میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) که در این دهه مرسوم است، در حسینیه‌های مختلف این شهر از جمله حسینیه امام علی(ع) و مرکز اسلامی مسکو برگزار شد. اجرای گروه تواشیح «فلق» اعزامی از اصفهان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در روسیه بود.

 
تصاویری از جشن میلاد امام رضا(ع) در حسینیه فاطمه زهرا(س) مسکو
 

انتهای پیام

captcha