اصلاح ساختار نظام بودجه کشور محور جلسه غیرعلنی امروز بود
کد خبر: 3826955
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
لاریجانی در آغاز جلسه علنی:

اصلاح ساختار نظام بودجه کشور محور جلسه غیرعلنی امروز بود

گروه سیاسی ــ رئیس مجلس در تشریح نشست غیر علنی امروز مجلس گفت: در این جلسه اصلاح ساختار نظام بودجه کشور با حضور مسئولان ذی‌ربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایکنا؛ علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز، یکشنبه 23 تیرماه، منجلس شورای اسلامی در تشریح نشیت غیرعلنی صبح گفت: این جلسه با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه، مرکز پژوهش‌های مجلس و دیوان محاسبات برگزار شد و در این جلسه اصلاح ساختار نظام بودجه کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اصلاح ساختار نظام بودجه کشور گفت: همچنین در این نشست درباره تمهیداتی که باید برای بهتر شدن وضعیت اقتصادی کشور در شرایط فعلی و آینده در نظر گرفته شود بحث و گفت‌وگو شد.

لاریجانی در ادامه با تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: امروز روز بسیار مبارکی برای همه مسلمانان به ویژه ایرانیان است که میزبان حضرت هستند. امیدوارم در پناه انفاس قدسی ایشان خداوند ملت ایران را عزیزتر و سربلندتر و سعادتمندتر کند.

رئیس مجلس در پایان با تسلیت درگذشت مرتضی صفاری نطنزی، نماینده مردم نطنز و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، یاد و خاطره این نماینده شریف، پرکار و نجیب را که با آرامش روحی و سلیم النفسی در حل مسائل کشور کوشا بود، گرامی داشت.

captcha