آمادگی پذیرش دانشجویان عراقی در مقاطع تحصیلات تکمیلی را داریم
کد خبر: 3825381
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
رئیس جامعةالمصطفی(ص) العالمیة:

آمادگی پذیرش دانشجویان عراقی در مقاطع تحصیلات تکمیلی را داریم

گروه حوزه‌های علمیه – رئیس جامعةالمصطفی(ص) العالمیة از آمادگی این نهاد برای پذیرش دانشجویان عراقی در مقاطع تحصیلات تکمیلی خبر داد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علی عباسی در بازدید از مؤسسه علمی التنمیه عراق اظهار کرد: جامعةالمصطفی(ص) مرکزی علمی است که بخشی از فعالیت‌های این نهاد بین‌المللی می‌تواند تربیت کادر اجرایی و علمی برای آینده عراق باشد. ظرفیت علمی المصطفی(ص) می‌تواند در خدمت چنین مأموریتی قرار گیرد.

رئیس جامعةالمصطفی(ص) با بیان اینکه 160 رشته تخصصی جامعةالمصطفی(ص)، افزون بر رشته‌های دیگری که با همکاری دانشگاه‌های معتبر ایران مانند دانشگاه آزاد داریم، می‌تواند در خدمت جامعه عراق قرار داشته باشد، تصریح کرد: جامعةالمصطفی(ص) و مؤسسه علوم و معارف در قم، برای پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی تا دکتری آمادگی دارد. وظیفه دینی و اخلاقی ماست که در خدمت شما و مردم مسلمان عراق باشیم که پیوندهای تاریخی، فرهنگی و دینی با هم داریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در ایران و سقوط حکومت طاغوتی صدام در عراق، امکان ارائه خدمات علمی جامعةالمصطفی(ص) به شما فراهم شده است.

در ابتدای این دیدار رئیس مؤسسه علمی التنمیه، مأموریت این مؤسسه را آموزشی، بهداشت و درمان و اقتصادی دانست و افزود: توفیقات ما در تعامل با مؤسسات علمی دیگر مانند جامعةالمصطفی(ص) است.

سیدقصی حیدری اظهار کرد: همکاری ما با جامعةالمصطفی(ص) از سال ۲۰۱۲ میلادی بوده که تا امروز موفق به اعزام 5 دوره دانشجو به تعداد 120 نفر به قم داشته‌ایم و برای دوره جدید نیز دویست نفر ثبت کرده‌اند که ان‌شاءالله در مؤسسه علوم و معارف مشغول تحصیل خواهند شد.

انتهای پیام

captcha