تجلیل از سردار عزیز جعفری و حاج علی یزدان‌خواه در اردوی اسلام ناب
کد خبر: 3825123
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

تجلیل از سردار عزیز جعفری و حاج علی یزدان‌خواه در اردوی اسلام ناب

گروه جهاد و حماسه ــ چهارمین دوره آموزشی «اسلام ناب» با حضور بیش از هزار دانشجو و طلبه ایرانی و خارجی و با تجلیل از سردار عزیز جعفری و حاج علی یزدان‌خواه، از روز سه‌شنبه، ۱۸ تیرماه کار خود را آغاز می‌کند.

به تجلیل از سردار عزیز جعفری و حاج علی یزدان‌خواه در اردوی اسلام نابگزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دوره اسلام ناب، در این دوره که به‌منظور معرفی و تبیین مکتب امام خمینی(ره) به‌عنوان احیاگر اسلام ناب در دوره کنونی برگزار می‌شود، بیش از ۱۲۰ نفر از استادان مطرح حوزه و دانشگاه، وظیفه تدریس محتوای آموزشی را برعهده دارند.

«آشنایی با اسلام در قالب چهره‌ای منسجم و نظام‌مند»، «آشنایی با اندیشه‌های رهبران انقلاب به‌مثابه شارحان اصلی اندیشه اسلام ناب در دوران معاصر»، «پیوند با منابع واقعی اسلامی یعنی عقل»، «متون دینی و سیره رهبران» و «نمایش ارتباط دین با زندگی پیچیده امروز»، از مهم‌ترین محور‌های این دوره است.

در آیین افتتاحیه این مراسم که با حضور خانواده‌های معظم شهدا برگزار می‌شود، از سال‌ها فعالیت فرهنگی دو چهره انقلابی، سردار عزیزجعفری و حاج علی یزدان‌خواه تجلیل و قدردانی می‌شود.

سردار محمدعلی (عزیز) جعفری با تأسیس چندین نهاد فرهنگی و انقلابی و با حمایت از فعالان فرهنگ و هنر انقلاب در دوران فرماندهی سپاه پاسداران، از جمله افراد تأثیرگذار عرصه فرهنگ و هنر در سال‌های اخیر بوده و حاج علی یزدان‌خواه نیز، از قدیمی‌ترین کتاب‌فروش‌های کاشان است. وی تنها توزیع‌کننده کتاب‌های انقلابی در کاشان و برخی روستا‌ها و شهر‌های اطراف پیش و پس از انقلاب و از مؤثرترین افراد در سامان‌دهی مبارزات انقلابی در کاشان بوده است. کتاب خاطرات ایشان نیز با عنوان «آقای کتاب» به‌تازگی به همت انتشارات «راهیار» منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات برنامه‌های دوره آموزشی اسلام ناب می‌توانند به آدرس اینترنتی www.eslamenaab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha