همایش تکریم امامزادگان در بقاع متبرکه البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3825032
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

همایش تکریم امامزادگان در بقاع متبرکه البرز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف البرز از برگزاری همایش تکریم امامزادگان این استان خبر داد و گفت: این برنامه به صورت ویژه در پنج بقعه متبرکه برگزار می‌شود.

همایش تکریم امامزادگان در 5 بقه متبرکه البرز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام حسین قبادی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: پنجم ذی‏‌القعده به عنوان روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه نام‌گذاری شده است و به همین مناسبت مراسم بزرگداشت امامزادگان البرز به صورت محوری در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آستان مقدس امامزادگان به‌عنوان قطب‌های فرهنگی نماد گرایش‌های مذهبی مسلمانان محسوب می‌شوند، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌ شده این همایش به صورت محوری در پنج بقعه شاخص البرز برگزار خواهد شد.

قبادی اظهار  کرد: همچنین این مراسم، 17 تیرماه ساعت 18 به صورت ویژه در امامزاده حسن(ع) کرج با سخنرانی معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف کشور و 20 تیرماه ساعت 18 در امامزاده یحیی(ع) دوزعبر شهرستان ساوجبلاغ با سخنرانی غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف البرز در پایان گفت: این برنامه در همه امامزادگان متولی با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون سخنرانی، مداحی و تجلیل از خادمان و فعالان عرصه خدمت به اماکن متبرکه همراه خواهد بود.
انتهای پیام

captcha