پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان اعتصامی‌فرد
کد خبر: 3824894
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان اعتصامی‌فرد

گروه جهاد و حماسه ــ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاجیه‌خانم زینب بیگم کرباسی» مادر شهیدان عبدالحمید، محمد رحیم و عبدالمجید اعتصامی‌فرد را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان اعتصامی‌فردبه گزارش ایکنا به نقل از ایثار، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در پی درگذشت مادر شهیدان اعتصامی‌فرد به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر اعتصامی‌فرد

سلامٌ علیکم

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم زینب بیگم کرباسی» مادر گرامی شهیدان معزز «عبدالحمید، محمد رحیم و عبدالمجید اعتصامی فرد» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم.

ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی شوند.

سیدمحمدعلی شهیدی

یادآور می‌شود، شهیدان محمدرحیم، عبدالمجید و عبدالحمید اعتصامی‌فرد به ترتیب پنجم فروردین سال ۱۳۶۱، ۱۲ آبان سال ۱۳۶۲ و هفتم بهمن سال ۱۳۶۵ در مناطق رقابیه، کانیمانگا و شلمچه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

captcha