واگذاری فعالیت‌های قرآنی به مؤسسات؛ رویکرد اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3824429
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

واگذاری فعالیت‌های قرآنی به مؤسسات؛ رویکرد اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری رویکرد این اداره ‌در سال جاری را واگذاری فعالیت‌های قرآنی به مؤسسات و خانه‌های قرآن عنوان و اظهار کرد: واگذاری فعالیت‌ها به مراکز قرآنی به طور جدی در حال پیگیری است که در این راستا بیشتر فعالیت‌ها در مؤسسات و خانه‌های قرآن اجرا می‌شود.

واگذاری فعالیت‌های قرآنی به موسسات و خانه‌های قرآن، رویکرد اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری در سال جاری

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی کارشناسان اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در سال جاری، اظهار کرد: در این جلسه کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان به بیان مهم‌ترین دغدغه‌ها و مسائل قرآنی شهرستان خود پرداختند.

وی ادامه داد: به توفیق الهی در چند سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه فعالیت‌های قرآنی در سطح استان صورت گرفته است و امید داریم با تلاش و یاری مسئولان استان شاهد پیشرفت‌های بهتری باشیم.

تقی‌پور در ادامه با تشریح برنامه‌های قرآنی سال 98 این اداره، افزود: ارسال دقیق و کامل گزارشات شش ماهه از طرف مدیران مراکز قرآنی و کارشناسان شهرستان‍‌ها تأثیر زیادی در جذب اعتبارات دارد.

وی رویکرد اداره امور قرآنی در سال جاری را بر واگذاری فعالیت‌های قرآنی به موسسات و خانه‌های قرآن عنوان و اظهار کرد: واگذاری فعالیت‌ها به مراکز قرآنی به طور جدی در حال پیگیری است که در این راستا بیشتر فعالیت‌ها در مؤسسات و خانه های قرآن اجرا خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی با اشاره به این‌که کارشناسان قرآنی بیشتر نقش ناظر را در اجرای طرح‌های سال 98 دارند، افزود: در بحث سطح‌بندی، رتبه‌بندی و تخصصی کردن مؤسسات هم تأکید زیادی داریم که مؤسسات بهترین رتبه‌بندی را داشته و در حوزه‌های تخصصی از جمله تدبر و مفاهیم، حفظ، قرائت، کودک و نوجوان فعال شوند.

تقی‌پور ادامه داد: آموزش مربیان توانمند قرآنی، بازدید و ارزیابی مؤسسات و مراکز قرآنی، برگزاری دوره‌های تربیت معلم، تکمیل پرونده‌های مؤسسات، تدوین بانک اطلاعات قرآنیان و برگزاری طرح استعدادهای قرآنی از دیگر برنامه‌هایی است که این اداره برای سال جاری در دستور کار خود دارد.
انتهای پیام

captcha