نقش بارز ایکنا در ادغام اتحادیه‌های قرآنی کشور
کد خبر: 3824342
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴

نقش بارز ایکنا در ادغام اتحادیه‌های قرآنی کشور

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل خبرگزاری ایکنا و ريیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور گفت: یکی از مهم‌ترین سوژه‌های کشور، ادغام اتحادیه‌های قرآنی بوده که در این میان نقش ایکنا بارز است و پیگیر این موضوع هستیم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

نقش بارز ایکنا در ادغام اتحادیه‌های قرآنی کشور

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سیدمحمدجواد شوشتری 12 تیرماه در هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی در شهرکرد، اظهار کرد: هفته گذشته توانستیم مصوبه مربوط به اساسنامه سازمان قرآنی را اخذ کنیم.
وی بیان کرد: سال گذشته تلاش شد اعتبار دو میلیارد تومانی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به بودجه ایکنا افزوده شود. اگر این میزان اعتبار به سازمان قرآنی اختصاص می‌یافت، بسیاری از مشکلات در استان‌ها و تهران برطرف می‌شد.
شوشتری افزود: ایکنا در استان‌هایی همچون خراسان، اصفهان، خوزستان و مرکزی رتبه‌های بالایی دارند که یکی از دلایل آن‌، وجود امکانات بهتر بوده است.
وی بیان کرد: در تابستان سال گذشته خبرنگارانی که گزارشات خوبی آماده کردند، واریزی برای آن‌ها انجام شد، همچنین برای زمستان نیز مبلغی به حساب آن‌ها واریز شد، همچنین رزومه‌سازی برای خبرنگاران در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل ایکنا افزود: یکی از مهم‌ترین سوژه‌های کشور، ادغام اتحادیه‌های قرآنی بوده که در این میان نقش ایکنا بارز است که درگیر این موضوع هستیم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.
وی با اشاره به اینکه اپلیکیشن ایکنا راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: لازم است استان‌ها روی این اپلیکیشین کار کنند.
شوشتری افزود: یکی از اقدامات سازمان قرآنی دانشگاهیان، جشنواره فیلم 114 ثانیه‌ای است که باید به منظور تغییر محتوا، در فضای مجازی حضور پیدا کرد.
در ادامه، مهدی رفیعی، سرپرست مرکز افکار سنجی دانشجویان (ایسپا) بیان کرد: یکی از بهترین مزیت‌های ایسپا، شعب ایسپا است.
وی افزود: امسال با توجه به در پیش بودن انتخابات، فرصت بسیار مهمی برای ایسپا محسوب می‌شود که باید خود را نشان دهند، زیرا عیار یک مرکز نظرسنجی به نتایج آن بستگی دارد.
رفیعی با اشاره به اینکه برنامه اصلی ایسپا توانمندسازی برخی از شعب است، تصریح کرد: برخی از شعب توانمند و برخی دیگر نیازمند توانمندسازی هستند که لازم است در این راستا برای توانمندسازی دیگر شعب مشارکت لازم را انجام داد.

انتهای پیام

captcha