امروز تربیت انسان‌های صالح کار ساده‌ای نیست
کد خبر: 3822843
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

امروز تربیت انسان‌های صالح کار ساده‌ای نیست

گروه فرهنگی - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه امروز تربیت انسان‌های صالح کار ساده‌ای نیست و دشمنان مدام در حال مقابله هستند، گفت: در این فضا باید عمل صالح، نماز، بندگی خدا، سحرخیزی و مقاومت در برابر سازش رشد پیدا کند تا شاهد تربیت انسان‌های صالح باشیم.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام شش تیر در همایش بزرگ ارکان حلقه‌های صالحین استان، با اشاره به اینکه حلقه‌های صالحین به دنبال تربیت انسان های به معنای راستین صالح است، گفت: انسان صالح یعنی شیعه ناب جعفری و همان کسی که امام صادق(ع) در پی تربیت او بود.
نماینده ولی فقیه در استان با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)، افزود: ما مکتب و تعالیم تربیت دین، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی‌مان از این امام همام است بنابراین شیعه صالح کسی است که در مکتب ایشان به درستی شاگردی کند.
امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه حلقه‌های صالحین در مقام تربیت انسان های عالم به معارف اهل بیت(ع)، آگاه به مبانی تربیتی و به روز و حاضر در صحنه است، اظهار کرد: اساتید حلقه‌های صالحین باید چنین انسان‌هایی تربیت کنند که اگر ولی آن‌ها تکلیف و وظیفه‌ای را مشخص کرد چون و چرا نکنند.
حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه امروز که می‌خواهیم زمینه‌های ظهور را مهیا کنیم نیازمند چنین انسان‌هایی هستیم، اظهار کرد: امام عصر(عج) برای ظهور نیازمند انسان‌هایی است که در فضای ظلم و ستم دشمنان، در فضایی که اهل فساد کشف حجاب می‌کنند و به دنبال مجالس طرب و عصیان هستند و فسادگران به دنبال استحاله انقلاب هستند تربیت صالح شده باشند و بتوانند پرچم ظهور را برافرازند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه امروز دو خط سازش و مقاومت در کشور ما حاکم هستند و تربیت شدگان حلقه‌های صالحین در قبال این دو خط وظیفه دارند، تصریح کرد: خط سازش به دنبال کارهای سازش کارانه با دشمنان است که بنا بر فرمایشات رهبری نتیجه‌ای جز نوکری آن‌ها ندارد و لذا خط مقاومت باید در برابر توطئه‌های دشمنان مقاومت کند.
امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه امروز تربیت انسان‌های صالح کار ساده‌ای نیست و دشمنان مدام در حال مقابله هستند، خاطرنشان کرد: در این فضا باید عمل صالح، نماز، بندگی خدا، سحرخیزی و مقاومت در برابر سازش رشد پیدا کند تا شاهد تربیت انسان‌های صالح باشیم.
حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: خداوند کریم نیز در آیه 2 سوره محمد(ص) تقویت ایمان، تقویت عمل و اخلاق و به روز بودن را ویژگی‌های انسان‌های صالح می‌داند که باید جریان حلقه‌های صالحین در راستای تقویت این مبانی باشد.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به آغاز بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی از 13 تیرماه جاری، اظهار کرد: دوره تخصصی جامعه سازی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب به مدت 22 روز برای سرحلقه‌های صالحین بسیج استان در این ایام پیش بینی شده است.
انتهای پیام

captcha