تعمیق بسیج شناخت اندیشه‌های رهبر انقلاب است
کد خبر: 3822840
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

تعمیق بسیج شناخت اندیشه‌های رهبر انقلاب است

گروه فرهنگی - عضو مجلس خبرگان رهبری و شورای محتوایی حلقه‌های صالحین کشور با تاکید بر اینکه بسیج نیازمند تعمیق است و تعمیق آن شناخت اندیشه‌های رهبر انقلاب است، گفت: اندیشه‌های رهبری باید مبنای اصلی آموزش‌های حلقه‌های صالحین باشد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، آیت الله عبدالکریم فرحانی شش تیر در همایش بزرگ ارکان حلقه‌های صالحین استان، با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)، گفت: انقلاب سیدالشهدا در واقعه عاشورا و انقلاب فرهنگی امامین صادقین(ع) تفکر شیعه را تثبیت و تحکیم کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر انقلاب امامین صادقین(ع) نبود امروز اسلامی وجود نداشت، افزود: امام باقر(ع) این انقلاب فرهنگی را طراحی کردند و امام صادق(ع) با تربیت حدود چهار هزار طلبه و دانشجو آن را تداوم بخشیدند.
عضو شورای محتوایی حلقه‌های صالحین کشور با تاکید بر اینکه اساس بقای اسلام با تقویت مبانی تربیتی و اندیشی و محتوایی این انقلاب‌ها صورت می‌گیرد، اظهار کرد: اکنون انقلاب اسلامی نیز حرکت انقلاب‌های گذشته را پیگیری کرده و به توفیقات خوبی نائل گشته است.
آیت الله فرحانی با اشاره به اینکه امام راحل انقلاب اسلامی را با دوراندیشی کلید زدند، تصریح کرد: دشمنان امام را از کشور تبعید کردند تا ریشه‌های انقلاب را بخشکانند اما شاگردان ایشان مانند شهید مطهری، شهید بهشتی و رهبر معظم انقلاب جریانی را در کشور برای تداوم راه انقلاب ایجاد کردند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز رشد ابتکارات و اختراعات جوانان انقلاب اسلامی دنیا را متحیر کرده است، ادامه داد: روزی ما از مرزهای خرمشهر دفاع می‌کردیم اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی ما در مرزهای سوریه با دشمنان می‌جنگیم.
عضو شورای محتوایی حلقه‌های صالحین کشور رشد انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته را نتیجه حمایت از جریان ولایت دانست و خاطرنشان کرد: بسیجیان همواره در خط مقدم این جریان قرار داشته و گوش به فرمان ولی و رهبر خود بوده و هستند.
آیت الله فرحانی با تاکید بر اینکه بسیج نیازمند تعمیق است و تعمیق آن شناخت اندیشه‌های رهبر انقلاب است، گفت: اندیشه‌های رهبری باید مبنای اصلی آموزش‌های حلقه‌های صالحین باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری ولایت جامعه را به مشخص بودن و الهام بخش بودن ولی آن در همه سطوح جامعه خواند و اظهار کرد: امروز دشمنان به خوبی فهمیده‌اند که مردم گوش به فرمان ولایتند لذا درصدد تخریب امام و رهبری هستند اما بسیجیان هرگز ساکت ننشسته و پاسخ آنان را کوبنده می‌دهند.
عضو شورای محتوایی حلقه‌های صالحین کشور شعار امسال حلقه‌های صالحین بسیج را تربیت هشت میلیون جوان انقلابی، مومن و پای کار در راستای تحقق گام دوم انقلاب معرفی و تصریح کرد: باید بیانیه گام دوم انقلاب با تهیه محتوای مناسب در این حلقه‌ها مطرح و گفتمان‌سازی شود.
انتهای پیام

captcha