حضور بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری در طرح‌های تابستانی
کد خبر: 3822022
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷

حضور بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری در طرح‌های تابستانی

گروه اجتماعی ــ بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز بسیجی چهارمحال و بختیاری در تابستان جاری در اردو‌های جهادی، طرح هجرت، طرح ولایت دانش‌آموزی و طرح شهید بهنام محمدی حضور می‌یابند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حاتم ریاحی، مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) شهرکرد در جمع خبرنگاران استان، از جزئیات برنامه‌های بسیج دانشجویی در تابستان 98 خبر داد و گفت: یک هزار و 440 دانش‌آموز متوسطه دوم در قالب گروه‌های 15 تا 20 نفره در فعالیت‌های عمرانی، کشاورزی و آموزش‌های فنی حرفه‌ای به کار گیری می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) با اشاره به اینکه مدت اردوهای جهادی 10 روز است، بیان کرد: علاوه بر اردوی جهادی دانش‌آموزان متوسطه دوم برای 400 دانش‌آموز مقطع متوسطه اول نیز دوره‌های آموزشی و فرهنگی برنامه‌ریزی شده است.

وی درخصوص طرح هجرت، افزود: این اردوها بیشتر در قالب مرمت، زیباسازی مدارس، نقاشی، دیوارنویسی و... در خود مدارس انجام می‌شود که سهم چهارمحال و بختیاری در این طرح حدود هشت هزار نفر است.

ریاحی با بیان اینکه در سال جاری طرح ولایت دانش‌آموزی در مشهد مقدس برگزار می‌شود، عنوان کرد: تعداد 320 نفر از فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی به دوره‌‌ای با محوریت مباحث تشکیلاتی، مدیریتی، اخلاقی و بصیرتی اواخر ماه جاری اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) در پایان خاطرنشان کرد: طرح شهید بهنام محمدی با محوریت مباحث آموزشی، فرهنگی برای دانش‌آموزانی که در مساجد حضور پیدا می‌کنند، نیز جزء برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی برای تابستان 98 است.

انتهای پیام

captcha