سالن رزمی ایثار در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد
کد خبر: 3821268
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

سالن رزمی ایثار در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

گروه اجتماعی ــ سالن رزمی ایثار به منظور توانمندسازی ایثارگران چهارمحال و بختیاری در مؤسسه ایثار شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سالن رزمی ایثار در مؤسسه فرهنگی ورزشی ایثار شهرکرد امروز شنبه اول تیرماه به بهانه روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای افتتاح شد و فریبرز نجفی، مدیرکل بنیاد جانبازان و امور ایثارگران استان در این آئین گفت: مؤسسه ایثار استان دارای امکانات مناسب و خوبی است که کمک و یاور بنیاد شهید در ارائه خدمات مطلوب به جامعه معزز ایثارگری است.

وی افزود: ما هرچه داریم از برکت خون مطهر شهدا، ایثار جانبازان، آزادگان و صبر و استقامت خانواده‌های آنان است و باید با تلاش مجدانه بهترین خدمت را به آن‌ها ارائه و سعی نماییم دغدغه‌های آنان را کم کنیم.
نجفی اظهار کرد: موسسه ایثار در سه حوزه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی به ایثارگران خدمات ارائه می‌کند تا از نظر روحی، روانی، جسمی و سلامت توانمند باشند.

وی با توجه به اهمیت ورزش و لزوم سوق دادن جوانان به این امر، گفت: ورزش بر جنبه‌های گوناگون فرد اثر می‌گذارد، حرکات ورزشی، از یک‌سو قدرت و توانایی جسمانی ورزشکار را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر باعث سلامت بدن انسان می‌شود. با ورزش، انسان از روحی با نشاط برخوردار می‌شود و روح بانشاط، بدن را سرشار از طراوت و شادابی می‌سازد و البته بدن سالم هم، روح و جان را در دست‌یابی به مدارج کمال یاری می‌رساند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و مورد آماج قرار گرفتن جوانان، از جمله راه‌های مبارزه با این تهاجم، تقویت و احیای روحیه عزت‌نفس در فرزندان است که ورزش در این زمینه می‌تواند نقش بسیار مؤثری را ایفا کند، بنابراین لازم است بنیاد برای ایثارگران شرایط فعالیت فرهنگی و ورزشی را فراهم و خانواده‌ها نیز با تقویت این روحیه جوانان را در مقابل این تهاجم مصون کنند.

انتهای پیام

captcha