برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی با موضوع «تبیین بیانیه گام دوم انقلاب»
کد خبر: 3820855
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
در چهارمحال و بختیاری؛

برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی با موضوع «تبیین بیانیه گام دوم انقلاب»

گروه فرهنگی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری این طرح در سال جاری با عنوان «تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب»، گفت: با توجه به تقسیم‌بندی برگزاری جلسات این طرح به میزبانی دستگاه‌های استان حضور کارکنان و عموم مردم در این جلسات انتظار می‌رود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی 29 خرداد در جلسه برنامه‌ریزی بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، از همکاری دستگاه‌های استان در برگزاری بیست و پنجمین دوره این طرح قدردانی کرد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و همکاری دستگاه‌های استان برگزاری یک طرح منسجم و بانشاط در دوره جدید این طرح را شاهد خواهیم بود.
وی با اشاره به برگزاری این طرح در سال جاری با عنوان «تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب»، گفت: با توجه به تقسیم‌بندی برگزاری جلسات این طرح به میزبانی دستگاه‌های استان حضور کارکنان و عموم مردم در این جلسات انتظار می‌رود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری سپس با اشاره به برخی از ویژگی‌های بیانیه گام دوم انقلاب، جامعیت را نخستین شاخصه آن خواند و افزود: در این بیانیه به خوبی خطاها و سوءتعبیرهای چهل سال گذشته انقلاب بیان شده و بر بهره‌مندی از امکانات و سرمایه انسانی فعلی کشور تأکید شده است.
وی نگاه به آینده و مخاطب قرار دادن جوانان را از دیگر ویژگی‌های بارز این بیانیه برشمرد و اظهار کرد: بر اساس بندهای این بیانیه باید افق آینده را برای خودمان ترسیم کرده و در راه رسیدن به اهداف انقلاب باید از ظرفیت‌های سرشار جوانان و دانشگاهیان استفاده کرد.
مردانی تأکید بر مبانی و شعارهای انقلاب، چشم‌اندازها و افق‌ها و توجه به مطالبات مردمی را از شاخصه‌های بیانیه گام دوم انقلاب دانست و ادامه داد: در این راستا همه مسئولین باید پاسخگوی مردم بوده و مشکلات آنان را با برنامه‌ریزی درست رفع نمایند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری پایبندی به اصول و دفاع مقتدرانه را از دیگر ویژگی‌های این بیانیه خواند و خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در این بیانه مقاومت را یکی از راه‌های اصلی مبارزه با توطئه‌های دشمنان خوانده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اساتید و اندیشمندان طرح تقویت مبانی اعتقادی باید علاوه بر تبیین موضوع اصلی طرح بیاناتی نیز متناسب با مخاطبان ارائه دهند، اضافه کرد: دستگاه‌های متولی جلسات باید به سخنرانان معرفی شوند تا موضوع سخنرانی‌ها مخاطب محور باشد.
مردانی بر برنامه‌ریزی جدی دستگاه‌های متولی و همکار میزبان جلسات طرح تقویت مبانی اعتقادی تأکید کرد و گفت: ملاحظات ترافیکی و انتظامی باید پیش بینی شده و دستگاه‌های خدمات رسان از جمله اورژانس و آتش‌نشانی در محل برگزاری جلسات مستقر باشند.
انتهای پیام

captcha