برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3820086
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱

برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر امور قرآنی اداره کل اوقاف چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله شهرستانی «چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف» در شهرکرد و شهرستان‌های تابعه در پایان هفته جاری برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در چهارمحال و بختیاری

آیت‌الله روحانی، مدیر امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف در شهرستان شهرکرد و شهرستان‌های تابعه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرحله از مسابقات در شهرستان‌های لردگان، فارسان، بروجن و کوهرنگ برگزار شده، تصریح کرد: این مسابقات برای شهرستان شهرکرد و چهار شهرستان باقیمانده یعنی بِن، سامان، اردل و کیار به صورت یکپارچه در محل امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد برگزار می‌شود.

روحانی با اشاره به رشته‌های امتحانی این دوره از مسابقات گفت: بانوان و آقایان در رشته‌های قرائت، تفسیر، حفظ 5، 10، 20 و کل اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود که مسابقه اذان برای خواهران برگزار نمی‌شود.

مدیر امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در کل استان را 405 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد حدود 200 شرکت کننده خانم و آقا از شهرستان شهرکرد و شهرستان‌های تابعه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منتخبین مرحله شهرستانیِ این مسابقات برای شرکت در مرحله استانی که تیرماه سال جاری برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.
انتهای پیام

captcha