برگزاری یادواره شهدای مسجدالرسول(ص) نازی‌آباد
کد خبر: 3820036
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

برگزاری یادواره شهدای مسجدالرسول(ص) نازی‌آباد

کانون خبرنگاران نبأ ــ یادواره شهدای مسجدالرسول(ص) نازی‌آباد، پنج‌شنبه، 30 خردادماه در این مسجد برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم یادواره شهدای مسجدالرسول(ص) نازی‌آباد، پنج‌شنبه، 30 خردادماه، همزمان با ایام شهادت حضرت حمزه، عموی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) و رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در صحن شبستان این مسجد برگزار خواهد شد.
در این مراسم که به همت هیئت رهروان شهدا و پایگاه مقاومت بسیج مسجدالرسول(ص) برگزار می‌شود، علی‌اکبر رائفی‌پور سخنرانی می‌‌‌کند و در ادامه محمدرضا و حسین طاهری به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.
مسعود خاکی، مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای مسجدالرسول(ص) با بیان اینکه این مسجد از دیرباز خواستگاه یاران انقلاب و میقاتگاه حضور پرشور و شعور رزمندگان اسلام و محل اعزام بسیجیان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بوده است، گفت: تشکیل اجتماعات گسترده و مبدأ بسیاری از راهپیمایی‌های دوران انقلاب و روزهای حساس پس از انقلاب جایگاه خاصی به این سنگر دفاع از ارزش‌های والای اسلام ناب محمدی‌(ص) داده و آن‌را به یک پایگاه و خواستگاه اجتماعی مبدل کرده است.
وی بیان کرد: این مسجد شاهد وصال یاران خونین بال دوران انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس است که با تشییع ده‌ها شهید خاطرات وداع پدران و مادران و دوستان شهدا را در خود جای داده است.
مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای مسجدالرسول(ص) ادامه داد: حضور فعالان عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و جهادی اثرگذار در سطح ملی، در این سنگر الهی از افتخارات دیگر مسجدالرسول(ص) در منطقه جنوب تهران است.
وی یادآور شد: حضور و فعالیت شهیدان امیر سرلشگر حسن آب‌شناسان، سردار رضا قائمی، سردار داوود کریمی، سردار سیدمحمد صنیع‌خانی، سردارعلی محمودوند باعث پویایی و سرآمدی این مسجد در منطقه جنوب شهر شده است و این امر ما را بر آن داشته تا نسبت به آشنایی نونهالان، نوجوانان و جوانان با سیره، راه و منش شهدای عزیز اهتمام داشته باشیم و برگزاری یادواره شهدا یکی از این راه‌ها است تا جوانان از نزدیک در کنار خانواده‌های شهدا قرا گیرند و از زبان پدران و مادران شهدا با قهرمانان ملی کشور آشنا شوند.
مجید وفامهر
انتهای پیام
captcha