ائمه جمعه در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند
کد خبر: 3819938
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

ائمه جمعه در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند

گروه معارف ــ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ائمه جمعه را در خط مقدم جبهه فرهنگی و جبهه انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری عصر روز گذشته، 26 خردادماه در نشست ائمه جمعه استان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ائمه جمعه استان، اظهار کرد: ائمه جمعه با انواع چالش‌ها و مشکلاتی در شهرستان‌ها و مناطق خودشان مواجه هستند و همچنان خود را در خط مقدم جبهه فرهنگی و جبهه انقلاب اسلامی می‌دانند و متعهدانه در حال تلاش هستند.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: ائمه جمعه با انواع مشکلات مواجه هستند و با تدبیر و با ظرافت کارهایشان را پیش می‌برند که اگر غیر از این باشد آنقدر چالش وجود دارد که شاید یک روز هم نتوانند در منطقه دوام بیاورند.
حجت‌الاسلام نکونام بیان کرد: آنچنان بدخواهان بدخواهی می‌کنند، نفاق ایجاد کرده و سم‌پاشی می‌کنند و با طرح‌ها و ایده‌های امثال شما درگیر می‌شوند و تضعیف می‌کنند و در تلاش هستند هر چه بتوانند بین شما و مردم جدایی بیندازند، این‌ها چیزهایی است که کاملاً مشهود است و می‌بینیم و گزارش‌هایی هم که داریم مرتب با آن‌ها مواجه و شاهد هستیم ولی شما بدانید که آثار زحمات شما عزیزان برای انقلاب اسلامی ماندگار است.
وی با اشاره به قضایای اخیر و برگزاری برنامه‌های مبتذل در استان، گفت: این ابتذال‌ها یک خطر عظیم برای انقلاب اسلامی است، این‌که هر روزی به بهانه‌ای در یک شهری می‌آیند یک مجلس آهنگ مبتذلی می‌گذارند و متاسفانه برخی از مسئولان راحت از کنار این قضایا می‌گذرند و بعضی‌ها هم با کمال تاسف تشویق می‌کنند.
امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: به اعتقاد من گسترش این‌ها همان استحاله کردن نظام است، آثار این استحاله را هم داریم می‌‌بینیم، رهبر انقلاب چند سال پیش فرمودند که در مقام استحاله کردن نظام هستند و بی‌تفاوتی نسبت به این موارد حتی میان انقلابیون، حزب‎اللهی‌ها و مومنین هم وجود دارد و توجیه می‌کنند که باید در برابر این‌ها باید یک قدری مماشات و اغماض کرد.
حجت‌الاسلام نکونام تصریح کرد: مماشات و اغماض در این جا معنایش چیست؟ مماشات و اغماض در این جا معنایش این است که در واقع همان اسپانیای دوم را در ایران و انقلاب اسلامی ایجاد کنند و به معنای واقعی فرهنگ انقلاب و فرهنگ معنویت و فرهنگ دین و فرهنگ شهدا را بگیرند این‌ها در مقام این هستند، همان کنسرت‌های اروپایی را در کشور ما رواج بدهند و هر روز یک گوشه‌ای عیش و نوش راه بیندازند خب دیگر چه می‌ماند از انقلاب؟ چه می‌ماند از شهدا؟ این‌ها دنبال این هستند.
وی با بیان این‌که مفاسد فرهنگی یک بعد از مفاسد است و از مفاسد دیگر نباید غافل شد گفت: مفاسد سیاسی زیاد است، کشف حجاب که با کمال تأسف دارد غوغا می‌کند و آدم‌هایی پول می‌گیرند برای این‌که بی‌بندوباری را در خیابان‌ها راه بیندازند و حجاب را مخدوش کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: در این عرصه ائمه جمعه می‌خواهند میدان‌دار باشند و چاره‌ای هم نیست و نباید کنار کشید، باید ایستاد و حرف زد.
وی بیان کرد: سبک زندگی عبادی را باید در خودمان و جامعه‌مان ترویج کنیم و ارتباط با خداوند و عبودیت و نیازهای نیمه شب و نورانی کردن دل و درون را هر چه بیشتر ترویج کنیم که این‌ها ابزار کار ما است و با این ابزارها می‌توانیم جلو برویم و وظیفه‌مان را انجام بدهیم.

انتهای پیام

captcha