رسانه‌ها و اندیشمندان جنایت‌های آمریکا را واکاوی کنند
کد خبر: 3819773
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

رسانه‌ها و اندیشمندان جنایت‌های آمریکا را واکاوی کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: فرهیختگان، نخبگان، اندیشمندان و رسانه‌ها جنایت‌های ایالات متحده آمریکا در ایران و جهان را واکاوی کنند.

رسانه‌ها و اندیشمندان جنایت‌های آمریکا در جهان را واکاوی کنندبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، صبح امروز، 26 خردادماه در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفتم تیرماه 1360به ویژه شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران صدیق امام(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دیگر شهدای قوه قضائیه و ترور، اظهار کرد: نقش ارزنده و اثرگذار شهید بهشتی در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست و هیچ‌گاه ارزش روشنگری و پشتیبانی از آرمان‌های امام راحل و ولایت فقیه این شهید مظلوم از یادها و خاطره‌ها فراموش نخواهد شد.

شهید بهشتی مظهر اخلاص و تقوا‌
وی در ادامه با اشاره به مواضع بسیار محکم بهشتی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبیین اهداف جمهوری اسلامی در طول عمر با برکتشان، افزود: شهید بهشتی مظهر اخلاص و تقوا و مدیریت انقلابی بود و ویژگی‌های منحصر به فرد این شهید مظلوم می‌تواند الگوی مدیریتی همه مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد .
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به جنایت‌های ایالات متحده آمریکا در سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امروز بازخوانی جنایت‌های ایالات متحده آمریکا در ایران اسلامی لازم و ضروری است تا بدانیم سردمداران آمریکایی که همیشه دم از حقوق بشر می‌زنند خود ناقص حقوق بشر هستند.
مدرس حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران در ادامه با اشاره به اهمیت تبیین حقوق بشر آمریکایی و بازخوانی جنایت‌های این کشور استکباری در ایران و جهان، اظهار کرد: فرهیختگان، نخبگان، اندیشمندان و رسانه‌ها باید در واکاوی جنایت‌های ایالات متحده در ایران و جهان برنامه‌ریزی کنند.

بیانات رهبری در قبال کشور آمریکا برگرفته از فرهنگ قرآنی است
وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار مقام معظم رهبری با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن، تأکید کرد: اصول و مبانی رهبر معظم انقلاب در این دیدار و بیانات محکم و صریح معظم‌له در قبال کشور جنایتکارایالات متحده برگرفته از فرهنگ و گفتمان قرآن کریم ،سیره اهل بیت(ع) و حضرت امام خمینی(ره) است.
شکریان، گفتمان مقاومت و پایداری را مهم‌ترین راه حل برون رفت از مشکلات ذانست و تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا تهدیدی جدی برای ثبات منطقه و جهان بوده و آلمان و ژاپن، اصلی‌ترین قربانیان جنایت‌های جنگی از سوی ایالات متحده هستند و از اینکه امروز نقش میانجی‌گری را در این برهه ایفا می‌کنند این می‌تواند اوج سرسپردگی و ذلت‌های کشورهای منطقه و جهان باشد .
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به امنیت جمهوری اسلامی، اظهار کرد: امروز بسیاری از کشورهای منطقه و حتی جهان از جمهوری اسلامی به عنوان الگوی مقاومت و پایداری یاد می‌کنند و پای‌گذار این گفتمان و راهبرد امام راحل بوده است.
وی افزود: امروز مقام معظم رهبری با گفتمان مقاومت و پایداری این نظام را در عالی‌ترین سطح جهان و منطقه رهبری و مدیریت می‌کنند و تنها راه برون رفت از مشکلات امروز هم پایداری و مقاومت در برابر استکبار جهانی است و با توکل به خدا و هدایت‌های بی‌بدیل رهبر عظیم‌الشأن انقلاب از این بحران‌ها هم با موفقیت عبور خواهیم کرد .
انتهای پیام

captcha