۱۳۸۵ یتیم کهگیلویه و بویراحمد صاحب حامی شدند
کد خبر: 3819070
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

۱۳۸۵ یتیم کهگیلویه و بویراحمد صاحب حامی شدند

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماه رمضان امسال یک هزار و ۳۸۵ نفر از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد این استان صاحب حامی شدند.

۱۳۸۵ یتیم کهگیلویه و بویراحمد صاحب حامی شدند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 22 خردادماه اظهار کرد: این تعداد یتیم و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان مورد حمایت ۵۶۷ حامی جدید بومی و غیربومی قرار گرفته‌اند.
وی افزود: جذب این تعداد حامی جدید با تلاش و همت حامی یابان حوزه اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان امسال انجام شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اینک ۱۱ هزار و ۲۲۵ یتیم و فرزندان محسنین این استان زیر پوشش کمیته امداد هستند.
مبشری عنوان کرد: پنج هزار و ۱۲۶ نفر از این تعداد ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد از سوی ۶ هزار و ۸۱۸ حامی بومی و غیربومی حمایت می‌شوند.
وی ابراز کرد: فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده یا پدرشان در قید حیات است اما به دلیل بیماری و زمین گیر بودن توانایی تأمین معاش خانواده را ندارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ۱۸ پایگاه حامی یابی در این استان مستقر شده که همگی آنها فعال است.
مبشری افزود: پایگاه‌های جذب حامیان ایتام و فرزندان محسنین نیز در ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد دایر شده است
وی بیان کرد: حامیان بومی و غیربومی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha