«استرداد» و «یتیم‌خانه ایران» آخر هفته در سیما
کد خبر: 3818964
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

«استرداد» و «یتیم‌خانه ایران» آخر هفته در سیما

گروه هنر ــ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن ایرانی پنجشنبه و جمعه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «رگبار»، «در جستجوی قطعه گمشده»، «یک اشتباه خوب»، «دوری و بازگشت»، آبروی از دست رفته آقای صادقی»، «امنیت»، «استرداد»، «نیاز»، «نود دقیقه زندگی»، «یتیم خانه ایران»، «بازگشت به خانه»، «آزادی مشروط» و ... پنجشنبه و جمعه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.
شبکه یک سیما
فیلم تلویزیونی «رگبار» به کارگردانی محمدرضا ورزی، جمعه ۲۴ خرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این فیلم درباره اعدام انقلابی حسنعلی منصور است. سعید نیک‌پور، شکرخدا گودرزی، امیریل ارجمند و گوهرخیراندیش در فیلم تلویزیونی «رگبار» هنرنمایی کرده‌اند.
شبکه دو سیما
فیلم تلویزیونی «در جستجوی قطعه گمشده» به کارگردانی مسعود فرخنده، پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. داستان فیلم درباره طراوت دختری نوجوانی است که به ستاره‌ها علاقه زیادی دارد و شب تولدش، زمانی که مشغول رصد آسمان بوده، شاهد سقوط آدم فضایی‌ای می‌شود. این آدم فضایی قطعه‌ای گمشده دارد که در آن سوی شهر افتاده و اگر قبل از غروب آفتاب به آن نرسد، خاکستر خواهد شد، اما مشکل دیگر آن است که بی‌نظمی باعث بیماری این آدم فضایی می‌شود. دایی سعید که راننده‌ای متخلف است، سعی می‌کند فضایی را به قطعه‌اش برساند، اما با تخلفاتش موجب بیماری او می‌شود. زمانی که حال فضایی بهتر می‌شود، پدر سعی می‌کند او را به مقصدش برساند، اما ... بیژن بنفشه خواه، امیر غفارمنش و سیما مطلبی در فیلم تلویزیونی «در جستجوی قطعه گمشده» نقش‌آفرینی کرده‌اند.
شبکه سه سیما
فیلم تلویزیونی «آبروی از دست رفته آقای صادقی» به کارگردانی آیدا پناهنده، پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. داستان این فیلم به تصمیم و تردید‌های آقای صادقی می‌پردازد که برای گریختن از موقعیت دشواری که با آن روبه رو است اشتباهی کوچک می‌کند که زندگی خود واطرافیانش را تحت تأثیر قرار می‌دهد. رضا بهبودی، ناز شادمان، نازگل نادریان، پوریارحیمی، میثم رازفر و محمد اشکان فر از بازیگران این تله فیلم هستند.
فیلم سینمایی «استرداد» به کارگردانی علی غفاری، جمعه ۲۴ خرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم مربوط به مقطع زمانی ۱۳۳۲ است که به موضوع طلب ۱۱ تن طلای ایران از شوروی می‌پردازد که قرار بود توسط شوروی بابت بدهی از جنگ جهانی دوم به ایران داده شود. حمید فرخ‌نژاد، فرهاد قائمیان، صالح میرزاآقایی و سیاوش چراغی‌پور در فیلم سینمایی «استرداد» در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.
شبکه چهار سیما
فیلم سینمایی «نیاز» به کارگردانی علی‌رضا داوود نژاد، پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ نوجوانی به نام علی پس از مرگ پدرش، تصمیم می‌گیرد نان‌آور خانه شود. علی پس از چند روز در چاپخانه‌ای مشغول به کار می‌شود. همزمان نوجوان دیگری به نام رضا نیز برای همان کار وارد چاپخانه می‌شود. با وجود درگیری‌های اولیه بین آن دو، به تدریج بین آن‌ها پیوند عاطفی برقرار می‌شود... علی سوری، ترحم فتحی، شهره لرستانی، عزت‌الله صلح‌جو مهربان، صدرالله اعتصامی، شجاع‌الدین حبیبیان، حسین میرآقایی، حبیب‌الله قلیچ‌خانی و محمد یوسفی در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.
شبکه شما
فیلم تلویزیونی «یک دماغ ناقابل» به کارگردانی مجتبی چراغعلی، پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره افسون است که در تلاش است تا بتواند بینی خود را عمل زیبایی کند. او بلافاصله بعد از جراحی زیبایی بینی، با فرنود ازدواج می‌کند. پدر افسون که پول کافی برای پرداخت به جراح را ندارد، با نیرنگ، چکی را که به همکار جراح داده بوده، پس می‌گیرد و از بین می‌برد. از آن روز به بعد، افسون که می‌داند همسرش به سختی پول خرج می‌کند؛ نگران است که اتفاق ناخوشایندی برای بینی‌اش رخ دهد تا آنکه چندین بار دماغش دچار مشکل می‌شود، و به دکتر مراجعه می‌کند و مشکلش حل می‌شود؛ اما باز هم نگرانی وجود دارد که برای دماغ افسون اتفاقی بیافتد و همه مخارج انجام شده از بین برود که ... سحر ولدبیگی، عزت الله مهرآوران، مرجانه گلچین و افشین سنگ چاپ در فیلم تلویزیونی «یک دماغ ناقابل» هنرنمایی کرده‌اند.
فیلم تلویزیونی «درخت محبوب من» به کارگردانی علیرضا سمعی، جمعه ۲۴ خرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: دانیال پسر جنگلبانی است، که پس از چندین سال دوری از وطن به محل زندگی دوران کودکی خود باز گشته و خاطرات کودکی اش زنده می‌شود. او به یاد می‌آورد که چگونه، پدرش رسم زندگی در طبیعت را به او آموخت و اینکه چگونه به خاطر حفاظت از جنگل، در، درگیری با قاچاقچیان چوب، جان خود را از دست داد و حال، که با گذشت زمان، او خود تبدیل به پسر جوان و برومندی شده تصمیم می‌گیرد که در همان زادگاه خود بماند و ... حسین توشه، فرهاد بشارتی و عسل ارباب زاده در فیلم تلویزیونی «درخت محبوب من» بازی کرده‌اند.
شبکه افق
فیلم سینمایی «تیغ آفتاب» به کارگردانی مجید جوانمرد، جمعه ۲۴ خرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید؛ علی‌خان، پس از سال‌ها زندگی در کوهستان با همسر و دخترش به زادگاه خود بازمی‌گردد تا انگیزه قتل برادرش را که به دست عوامل خان کشته شده است روشن کند که ... داریوش ارجمند، محمد صالح علا، چنگیز وثوقی و هما روستا در فیلم سینمایی «تیغ آفتاب» ایفای نقش کرده‌اند.
شبکه نمایش
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «جومانجی»، «بازگشت لوک خوش شانس» به کارگردانی مجید کاشی فروشان، «تغییر مسیر»، «سارا کوچولو»، «خداحافظ وینی پو»، «نود دقیقه زندگی» و «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود. فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «بازگشت به خانه»، «آزادی مشروط» به کارگردانی حسین مهکام، «داری دیوونم می‌کنی»، «ایدی»، «اسب آبی»، «انجمن شاعران مرده» و «فهرست سیاه» جمعه ۲۴ خرداد ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
انتهای پیام
captcha