اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۵ بقعه کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3818627
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۵ بقعه کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ــ مدیر روابط عمومی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۵ بقعه متبرکه شاخص استان از ۱۳ تیرماه تا ۲۹ مردادماه خبر داد.

اجرای طرح نشاط معنوی در 15 بقعه کهگیلویه و بویراحمد

رامین چرومی، مدیر روابط عمومی اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: طرح نشاط معنوی با هدف پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ترویج معارف اسلامی، تعامل و مشارکت با نهادهای فرهنگی همسو، جذب نسل جوان و نوجوان به بقاع متبرکه در جهت کادر سازی برای مدیریت بقاع متبرکه و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در جوار بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.
وی افزود: در این طرح که از 13 تیرماه همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا 29 مردادماه مصادف با عید سعید غدیر ادامه خواهد داشت، اردوهای یک روزه و دو روزه برپا شده و در قالب این اردوها، معارف و احکام دین را به دانش آموزان تعلیم و همچنین مسابقات قرآنی و ورزشی برگزار می‌کنیم .
مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دختران و پسران دانش آموز هفت تا 18سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند.
چرومی تصریح کرد: با حضور روحانیان مبلغ اعزامی و بومی خیمه‌های معرفت در آستان مقدس برخی امامزادگان شاخص برپا می‌شود، ضمن اینکه بعد از اتمام طرح نشاط معنوی، ارتباط مبلغان با دانش‌آموزان قطع نخواهد شد و مبلغان در قالب طرح‌های دیگر با دانش‌آموزان ارتباط می‌گیرند.
وی اضافه کرد: برنامه‌های طرح نشاط معنوی در سه قالب آموزشی، اردویی و ورزشی در زمینه‌های معارفی، مهارت‌های ده گانه زندگی و فنی و هنری است.
انتهای پیام

captcha