برپایی کارگاه بازیگری تئاتر بچه‌های مسجد در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3818075
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

برپایی کارگاه بازیگری تئاتر بچه‌های مسجد در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برپایی دوره آموزشی و کارگاه بازیگری تئاتر بچه‌های مسجد با همکاری حوزه هنری استان خبر داد.

برپایی کارگاه بازیگری تئاتر بچه‌های مسجد در کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا دولت‌آبادی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 19 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف کشف و پرورش استعدادهای هنری در سطح مساجد برگزار خواهد شد.
وی کشف استعدادها و گسترش فرهنگ دینی و انقلابی در قالب هنر را از محورهای اجرای این برنامه دانست و عنوان کرد: آماده سازی و آموزش گروه‌های نمایشی مساجد با پوشش جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد برای این دوره هدفگذاری شده است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان، تک جنسیتی بودن و بهره گیری از داستان‌های قرآنی و انقلابی را از محورهای اجرای این برنامه برشمرد و تصریح کرد: پوشش آموزشی گروه‌های خواهران و برادران در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان اجرایی خواهد شد و 10 تیرماه پایان مهلت ثبت نام در این کارگاه است.
انتهای پیام

captcha