سومین جشنواره ملی «فانوس» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
کد خبر: 3817979
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

سومین جشنواره ملی «فانوس» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جشنواره ملی فانوس‌ امسال برای سومین سال برگزار شده است، گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره پایان اردیبهشت‌ماه بوده و اختتامیه آن با اعلام نفرات برتر کشوری ‌برگزار می‌شود.

سومین جشنواره ملی فانوس در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

منوچهر ذوالفقاری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امسال 169 اثر با موضوعات مربوط به دفاع مقدس و ارزش‌های آن از استان چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه مرکزی این جشنواره در تهران ارسال شد.

وی با بیان اینکه این آثار یا به صورت مستقیم از شرکت‌کنندگان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوده یا از سوی این اداره‌کل حمایت شده‌اند، افزود: از مجموع آثار ارسالی 156 اثر مربوط به اداره‌کل یا با حمایت آن و در بخش‌های فیلم‌نامه و نمایش‎نامه دفاع مقدس، آثار رادیویی، عکس، پوستر، طرح جلد، موسیقی و سرود، فیلم داستانی، مستند داستانی، تیزر، فتوکلیپ، نقاشی، برنامه ترکیبی تلویزیونی، مجسمه، تئاتر صحنه‌ای و نماهنگ بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به نبود محدودیت سنی برای شرکت در این جشنواره، بیان کرد: آثار ارسال شده در بخش آزاد 13 اثر و در بخش‌های فیلم‌نامه، مستند و مستند داستانی بوده است.

ذوالفقاری تصریح کرد: جشنواره فانوس، ملی است و امسال سومین سال برگزاری آن است که مهلت ارسال آثار آن پایان اردیبهشت‌ماه بوده و اختتامیه نیز با اعلام نفرات برتر کشوری اواخر تیرماه برگزار می‌شود همچنین اسامی نفرات برتر در سایت این جشنواره به نشانی fanos.ir اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوعات آثار ارسالی مربوط به دفاع مقدس و با هدف ارائه آثار فاخر در این زمینه است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این جشواره ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس بوده و در هر موضوع و گرایش دو یا سه اثر به مسابقات کشوری راه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha