آغاز مراحل اجرایی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3817549
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

آغاز مراحل اجرایی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از آغاز مراحل اجرایی چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در استان خبر داد.

سیدحسین نژادحسینی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به آغاز مراحل اجرایی چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در استان  بیان کرد: کتاب نشان داده است که صادق‌ترین و بهترین رسانه برای فرهنگ است و هیچ رسانه‌ای نتوانسته است چنین خدمات اثرگذاری را به جامعه ارائه دهد.

وی ادامه داد: در این راستا در سال‌های اخیر، برنامه‌های ترویج کتابخوانی در کشور رونق یافته است و در طی آن، تعداد زیادی از افراد و گروه‌های مروج کتاب، برنامه‌های تازه و نوآورانه‌ای را آغاز کرده‌اند. این گروه‌ها شبکه‌های همفکری-همکاری را برای چرخش ایده و فعالیت‌هایشان تشکیل داده‌اند کار را از یکدیگر می‌آموزند و روش‌های جدیدی را برای ترویج کتابخوانی به کار می‌گیرند.

نژادحسینی در ادامه تصریح کرد: در این بین، در جهت تحقق اهداف بلند ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، هر ساله جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان برگزار می‌شود که امسال نیز مراحل اجرایی چهارمین دوره از جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان توسط دفتر مطالعات و برنامهریزی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در صدد است این جام را با کیفیت و کمیتی مطلوب، با همکاری گروه‌های مروج کتابخوانی و نهادهای مرتبط فرهنگی، آموزشی، مهدکودک ها و .. برگزار کند.

وی در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این فعالیت فرهنگی و راه‌اندازی باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان به پایگاه اطلاع رسانی www.bookpromotion.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha