عزت امروزی ‌امام(ره) نشئت‌گرفته از حرکت ‌در مسیر قرآن و دستورات الهی ‌است
کد خبر: 3816845
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

عزت امروزی ‌امام(ره) نشئت‌گرفته از حرکت ‌در مسیر قرآن و دستورات الهی ‌است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تسلیت ایام ارتحال امام راحل(ره)، ایشان را مجسمه قرآن قرن خواند و گفت: عزت امروز امام خمینی(ره) در جهان به دلیل حرکت کردن ایشان در مسیر قرآن و اطاعت کامل از دستورات الهی بوده است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز، ۱۳ خردادماه در مراسم تجلیل از اساتید، قاریان و فعالان محافل انس با قرآن نیروی انتظامی استان که با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان ناجای استان در سالن همایش‌های بعثت شهرکرد برگزار شد، با تأکید بر بهره‌مندی از لحظات ماه مبارک رمضان، گفت: ایام ماه رمضان یکی از مصادیق ایام الله است که باید بالاترین استفاده را از این ایام داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه همه لحظه‌های این ماه فرصت است، افزود: بهره نبردن از این ایام و پاک نشدن در ماه مهمانی خدا نهایت جهالت و خباثت انسان را می‌رساند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر، این عید را جشن فارغ التحصیلی خواند و اظهار کرد: این روز جشن فارغ التحصیلی کسانی است که در از ماه رمضان بهره برده اند و در آزمون الهی قبول شده اند.
حجت الاسلام مرتضوی با بیان اینکه بر اساس روایات اهل بیت(ع) تلاوت قرآن مقدمه‌ای برای قرآنی شدن سبک زندگی است، تصریح کرد: امام علی (ع) در نهج البلاغه عمل کامل به دستورات الهی، مقاومت و صبر را گام‌های دستیابی به ایمان می‌خوانند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب بر استمرار برگزاری برنامه‌های قرآنی در همه ایام سال، خاطرنشان کرد: ایشان بر این نکته تأکید می‌کنند که قرآن پیمان نامه الهی با انسان است که باید هر روز این پیمان را تجدید کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تسلیت ایام ارتحال امام راحل(ره)، ایشان را مجسمه قرآن قرن خواند و گفت: عزت امروز امام خمینی(ره) در جهان به دلیل حرکت کردن ایشان در مسیر قرآن و اطاعت کامل از دستورات الهی بوده است.
‌مرتضوی ادامه داد: امام خمینی(ره) و در ادامه مسیر ایشان رهبر فرزانه انقلاب همواره بر مردم داری و با مردم بودن تاکید داشتند و این را رمز پیروزی در مقابل دشمنان و طواغیت می‌دانستند.
سردار غلامعباس غلامزاده، فرمانده انتظامی استان، نیز در این مراسم با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، گفت: امام راحل(ره) همواره به راهی که در آن حرکت می‌کرد اعتقاد راسخ داشت و به اهداف الهی خود نیز دست یافت.
وی با تشکر از مجریان محافل انس با قرآن در یگان‌ها و مراکز انتظامی سراسر استان، افزود: قرآن بهترین راهنمای انسان است و برگزاری محافل قرآنی زمینه ساز انس با قرآن و عمل به قرآن است.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم تعدادی از اساتید، قاریان و فعالان برگزاری محافل انس با قرآن در مراکز نیروی انتظامی استان تجلیل شدند.
انتهای پیام

captcha