وحدت و انسجام؛ لازمه حرکت شتابنده شهرکرد در مسیر توسعه
کد خبر: 3813764
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

وحدت و انسجام؛ لازمه حرکت شتابنده شهرکرد در مسیر توسعه

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس وحدت و انسجام را نخستین شرط حرکت شتابنده شهرکرد در مسیر توسعه خواند و گفت: شهرکرد با همه هویتش متشکل از اقوام و گروه‎های مختلف مردم است که برهم زدن این ترکیب قومیتی خلاف درایت است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اردشیر نوریان، نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس، روز گذشته، 31 اردیبهشت‌ماه در آیین نکوداشت روز شهرکرد، با تبریک این روز و سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: امید است گرامیداشت این روز موجب افزایش وحدت و همدلی و انسجام مردم شهر در راستای پیشرفت شهرکرد شود.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تعالی و پیشرفت استان را در گرو پیشرفت شهرکرد به عنوان ویترین هویت استان خواند و افزود: روز شهرکرد بهانه‌ای برای تکریم مفاخر، مشاهیر، بزرگان، شعرا، جوانان و فرزانگان این شهر است که در ادوار مختلف برای اعتلای شهرکرد قدم برداشته‌اند.
وی روز شهرکرد را زمینه‌ای برای شکوفایی و معرفی جوانان و ظرفیت‌های شهر دانست و اظهار کرد: شهرکرد نقش ارزنده‌ای در سرنوشت کشور چه در دوران جنگ و پیروزی انقلاب و چه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب داشته است.
نوریان خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش‌های قابل‌تقدیری که برای شهرکرد انجام شده است اما به دلیل برخی نارسایی‌ها و خلأها آنچه که شایسته مردم مرکز استان است محقق نشده است.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس وحدت و انسجام را نخستین شرط حرکت شتابنده شهرکرد در مسیر توسعه خواند و ادامه داد: شهرکرد با همه هویتش متشکل از اقوام و گروه های مختلف مردم است که برهم زدن این ترکیب قومیتی خلاف درایت است.
وی با بیان اینکه ویترین شدن شهرکرد برای استان نیازمند برادری، همدلی، همزیستی، به رسمیت شناختن آئین‌ها و سنن مختلف و دوری از اختلاف و تعصبات نادرست است، خاطرنشان کرد: شهرکرد در برهه‌ای از زمان مورد بی‌مهری‌ها قرار گرفت اما با صبوری و فداکاری مردم آن به مسیر پیشرفت برگشت و اکنون اگرچه کند اما چرخ توسعه در این شهر در مسیر حرکت است.
نوریان سربلندی شهرکرد را نیازمند ایثار و از خود گذشتگی همه مردم و مسئولان دانست و اظهار کرد: متأسفانه ظرفیت‌های شهرکرد ناشناخته است که باید با معرفی توانمندی‌های مردم این شهر، شهرکرد را به کشور و جهان معرفی کنیم.

انتهای پیام

captcha