برای خواندن دعای فرج در برنامه کودک بازخواست شدم!
کد خبر: 3813540
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
مجری برنامه‌ کودک:

برای خواندن دعای فرج در برنامه کودک بازخواست شدم!

گروه شبکه اجتماعی ــ آزاده آل‌ایوب معروف به خاله نرگس طی سخنانی در مسجد جمکران مدعی شده است: من در سازمانی کار می‌کنم که برای فرستادن صلوات و دعا برای فرج امام زمان(عج) در برنامه کودک همیشه بازخواست شده‌ام.

به گزارش ایکنا؛ آزاده آل‌ایوب، معروف به خاله نرگس و مجری سابق برنامه رنگین کمان که از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، طی سخنانی در دومین دورهمی خادمان رسانه‌ای جمکران که روز جمعه در سالن آفتاب مسجد مقدس جمکران برگزار شد، مدعی شده است به خاطر ذکر صلوات، اجرای مناجات و خواندن دعای فرج در این برنامه، بار‌ها مورد بازخواست مسئولان و مدیران قرار گرفته و سرانجام از کار برکنار شده است.

فیلم صحبت‌های آل‌ایوب طی روز‌های گذشته در شبکه‌های مجازی بازنشر می‌شود و واکنش برخی از فعالان این فضا را هم به همراه داشته است.
 
صحبت‌های آزاده آل‌ایوب در این مراسم منجر به موضع‌گیری تهیه‌کننده برنامه رنگین کمان هم شد. محسن مناجاتی، تهیه‌کننده این برنامه به رسانه‌ها گفته است: این مدعا در حالی مطرح می‌شود که در تمامی برنامه‌ها ایشان در انتهای برنامه اجرای بخش مناجات را نیز داشته‌اند. تا کنون هیچ بازخواستی از طرف من که مسئول برنامه بوده‌ام و مدیران در این باره صورت نگرفته است. بروز این‌گونه حاشیه‌سازی و بی‌اخلاقی در قالب اظهارنظر غیرواقعی را پس از تغییر مجری متصور نبودیم. حق اعاده حیثیت و پیگیری قانونی را برای خود محفوظ می‌دانیم.
 
انتهای پیام
captcha