فرهنگسرای شهرکرد؛ میزبان مراسم نکوداشت روز شهرکرد
کد خبر: 3813021
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

فرهنگسرای شهرکرد؛ میزبان مراسم نکوداشت روز شهرکرد

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای اسلامی شهرکرد از برگزاری مراسم نکوداشت روز شهرکرد خبر داد و گفت: دومین مراسم نکوداشت این روز بزرگ ۳۱ اردیبهشت‌ماه جاری از ساعت 16 برگزار می‌شود.

حیدر علیپور، رئیس شورای اسلامی شهرکرد، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با تبریک روز شهرکرد در 31 اردیبهشت‌ماه گفت: این روز از سال 1395 از سوی شورای فرهنگ عمومی این شهر به روز شهرکرد نامگذاری شد.
رئیس شورای اسلامی شهرکرد از برگزاری مراسم نکوداشت روز شهرکرد خبر داد و افزود: دومین مراسم نکوداشت این روز بزرگ 31 اردیبهشت‌ماه جاری از ساعت 16 در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار می‌شود.
وی با دعوت از آحاد مختلف مردم استان برای شرکت در این مراسم، اظهار کرد: روز شهرکرد بهانه‌ای است تا سرگذشت اقوام پیشین بیان شده و از تجربیات آنان برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان استفاده شود.
علیپور با اشاره به معرفی نخستین هنرمندان استان و تجلیل از آنان در این مراسم، تصریح کرد: در حاشیه این آئین نمایشگاهی از آثار سنتی و صنایع دستی استان نیز به نمایش درمی‌آید.
رئیس شورای اسلامی شهرکرد معرفی مفاخر و شخصیت‌های نامدار شهرکرد را از دیگر برنامه‌های مراسم نکوداشت روز شهرکرد برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری چنین مراسمی مردم را با فرهنگ‌ها و آئین‌های مردم گذشته آشنا می‌سازد.
انتهای پیام

captcha