جامعه مذهبی نتوانسته به شایستگی عظمت ماه رمضان را ترسیم کند
کد خبر: 3812836
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

جامعه مذهبی نتوانسته به شایستگی عظمت ماه رمضان را ترسیم کند

گروه فعالیت‌های قرآنی – فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: جامعه مذهبی ما نتوانسته‌ است آن‌گونه که شایسته است عظمت ماه مبارک رمضان را در بین جوانان ترسیم و تفسیر کند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سرهنگ موسی انصاری، فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد امروز 29 اردیبهشت‌ماه در بازدید از غرفه ایکنا که در نمایشگاه قرآن در فرهنگ‌سرای شهرکرد برپا شده است، بیان کرد: فضاسازی نمایشگاه و آماده کردن مردم برای استقبال از نمایشگاه قرآنی مواردی هستند که برای افزایش شور و نشاط نمایشگاه قبل از برپایی آن باید به آن‌ها پرداخته شود.

وی با بیان اینکه مشکل عمده این است که ماه مبارک رمضان و به تبع آن قرآن نیز مظلوم واقع شده است، ادامه داد: با وجود شبکه‌های فضای مجازی و تبلیغات عمده ضد دینی، مکان‌های مذهبی خصوصاً نمایشگاه‌های ما مظلوم واقع شده‌اند چراکه یاری ندارند تا فعالیت‌های آن‌ها را در شبکه‌های مجازی تبلیغ کنند.

انصاری با بیان اینکه جامعه مذهبی ما نتوانسته‌ است آن‌گونه که شایسته است عظمت ماه مبارک رمضان را در بین جوانان ترسیم و تفسیر کنند، گفت: اگر قبل از ماه مبارک رمضان این ماه را معرفی می‌کردیم قطعاً از نمایشگاه قرآن که به همین بهانه برپا شده است استقبال بیشتری صورت می‌گرفت. البته اکنون نیز در حد وسع زحمت کشیده شده که ارزشمند است اما میزان استقبال و بهرمندی مردم از نمایشگاه و محتوای مطالب ارائه شده مهم‌تر است که به کار ما قبل از ماه مبارک رمضان برمی‌گردد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد اظهار کرد: همیشه در موضوعات مربوط به کشور و تحریمات به فرمایشات مقام معظم رهبری استناد می‌کنیم زیراکه مسائل را برایمان تسهیل کرده و روند را شفاف می‌کنند لذا با کمی دقت بر روی بیانات ایشان که می‌فرمایند این موضوع یک بمباران تبلیغاتی است و دشمن قصد دارد با اسلام هراسی سایه جنگ را بر روی کشور بیفکند به راحتی متوجه می‌شویم که دشمن دروغ می‌گوید.

وی در پایان گفت: آنچه برای اداره مملکت لازم است اتحاد و همبستگی داخلی، اعتماد به نفس و از همه مهمتر ایمان به خدا است زیراکه اگر راهمان را راه صراط مستقیم انتخاب کنیم و به انتخابمان باور داشته باشم هرچقدر هم که دشمن قوی و خرابکار باشد باز هم ما پیروز هستیم.

انتهای پیام

captcha