انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و مرکز بهداشت استان
کد خبر: 3811969
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و مرکز بهداشت استان

گروه اجتماعی ــ تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و مرکز بهداشت استان در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مشترک طرفین به امضا رسید.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سید راشد جزایری عصر امروز 25 اردیبهشت‌ماه در این نشست، با اشاره به ظرفیت‌های مختلف جهاد دانشگاهی استان، گفت: مرکز بهداشت استان با توجه به رویکرد و اهداف خود می‌تواند با این مجموعه تعامل دو طرفه داشته باشد.
رئیس مرکز بهداشت استان با بیان اینکه انعقاد این تفاهم‌نامه در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی استان در ارتقای حوزه‌های مختلف بهداشت است، افزود: معاونت بهداشت استان با حمایت از طرح‌ها و ایده‌های خلاق این مجموعه و اطلاع‌رسانی دوره‌های مختلف آماده همکاری با این نهاد است.
وی تصریح کرد: معاونت بهداشت استان در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه با تمام ظرفیت‌ در اطلاع‌رسانی و تبلیغ توانمندی‌های حوزه سلامت جهاد دانشگاهی استان تلاش می‌کند.
جزایری خاطرنشان کرد: معاونت بهداشت استان بر اساس مفاد این تفاهم نامه موظف است فضاهای آموزشی از قبیل سایت و کلاس‌های دانشگاهی را در راستای اجرای برگزاری دوره‌های آموزشی در اختیار جهاد دانشگاهی قرار دهد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان نیز با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه با مرکز بهداشت استان، گفت: امید است این تفاهم‌نامه با همفکری و همکاری متقابل نتایج ارزشمندی را برای طرفین به همراه داشته باشد.
سیروس رضایی ارائه خدمات در زمینه تهیه، تدوین و اجرای طرح‌های مطالعاتی و افکارسنجی فرهنگی را از تعهدات جهاد دانشگاهی در این تفاهم‌نامه خواند و افزود: جهاد دانشگاهی در همین راستا آماده برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال‌زا برای پرسنل کادر، وظیفه و خانواده‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان است.
وی انعکاس اخبار در خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، گردآوری، مستندسازی، چاپ و انتشار متون بهداشتی در استان، برگزاری کارگاه‌ها، همایش‌ها و سمینارها، مشارکت در برپایی غرفه‌ها و نمایشگاه‌های سلامت، تهیه و تولید محصولات فرهنگی و هنری و اطلاع‌رسانی عمومی در زمینه بیماری‌های واگیر و غیرواگیر را از خدمات جهاد دانشگاهی استان در راستای همکاری با مرکز بهداشت استان برشمرد.
به گزارش ایکنا، توسعه همکاری‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، استفاده از منابع و توانمندی‌های علمی، تخصصی و اجرایی طرفین، همکاری در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف و همکاری در برنامه‌ریزی و برگزاری کنگره‌ها، همایش‌ها، سمینارها، دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی محورهای همکاری جهاد دانشگاهی و مرکز بهداشت استان در این تفاهم‌نامه بود.
انتهای پیام

captcha