احیای شب قدر در امامزاده سیدبهاءالدین محمد(ع) روستای شیخ‌شبان
کد خبر: 3811096
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

احیای شب قدر در امامزاده سیدبهاءالدین محمد(ع) روستای شیخ‌شبان

گروه اجتماعی ــ دهیار روستای شیخ‌شبان شهرستان بن گفت: برنامه احیای شب‌های قدر علاوه بر مساجد روستا در آستان متبرکه امامزاده سیدبهاءالدین محمد(ع) نیز برگزار می‌شود.

سیدروح‌الله کاظمی، دهیار روستای شیخ‌شبان شهرستان بن، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: این روستا طبق روال گذشته همه ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان فعالیت‌های قرآنی را برای اهالی برگزار می‌کند. جزءخوانی روزانه در مسجد جامع روستا که قبل از اذان مغرب و عشاء برگزار می‌شود از جمله برنامه‌های پر مخاطب شیخ‌شبان است.

وی به محافل قرآنی دیگر روستا اشاره کرد و افزود: کلاس تفسیر قرآن ویژه بانوان همه روز ساعت 11 صبح در حسینه قمر بنی‌هاشم(ع)، جزء خوانی همه روزه در مسجد موسی‌بن جعفر(ع)، آموزش قرآن در هیئت‌های مذهبی روستا نیز از جمله فعالیت‌های قرآنی روستای شیخ‌شبان است.

کاظمی به تقارن ماه بهار قرآن با فصل بهار اشاره کرد و گفت: برنامه احیای شب‌های قدر نیز علاوه بر مساجد روستا در آستان متبرکه امامزاده سید بهاءالدین محمد(ع) نیز برگزار می‌شود که با توجه به آب‌وهوای زیبای این فصل، موقعیت گردشگری و زیارتی که روستای شیح‌شبان دارد از هم‌استانی‌های عزیز دعوت می‌کنیم تا هم در این مراسم معنوی شرکت کنند و هم از فضای امامزاده استفاده کنند.

وی در پایان اظهار کرد: مسابقه قرآنی نیز با جوایز ارزشمندی برای شرکت‌کنندگان در جلسات جزء‌خوانی قرآن در نظر گرفته‌ایم که در روزهای پایانی ماه مبارک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

captcha