تخصیص یک روز از حقوق کارمندان ستاد اقامه نماز به سیل‌زدگان
کد خبر: 3805587
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
مظفر خبر داد:

تخصیص یک روز از حقوق کارمندان ستاد اقامه نماز به سیل‌زدگان

گروه فعالیت‌های جهادی ــ قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور اظهار کرد: کارمندان این ستاد، یک روز از حقوق خود را به سیل‌زدگان کشورمان اختصاص دادند.

تخصیص یک روز حقوق کارمندان ستاد اقامه نماز به سیل‌زدگانبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور؛ محمود مظفر، قائم مقام این ستاد، با اشاره به کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده، گفت: ستاد اقامه نماز از همان ابتدا، با تأکید و هدایت حجت‌الاسلام قرائتی نسبت به ارسال امکانات امدادی از جمله بیل و چکمه و اعزام نیروی‌های جهادی متشکل از کارکنان و طلاب مرکز تخصصی نماز به استان‌های حادثه‌دیده اقدام کرده است.

وی افزود: این نهاد همچنین با ارسال مواد غذایی و کمک‌های نقدی در این امر خیر مشارکت کرده است و کارمندان آن، با اختصاص یک روز از حقوق خود، سعی در کاهش درد و آلام مردم سیل‌زده دارند.

قائم مقام ستاد اقامه نماز به بیان اهمیت کمک به محرومان در کنار اقامه نماز تأکید و تصریح کرد: امید است همه نمازگزاران با تأسی از آیات قرآن کریم که در اکثر موارد اقامه نماز را در کنار کمک به محرومان و نیازمندان بیان می‌کند، به یاری هم‌وطنان آسیب‌دیده بشتابند و در این امر خیر از یکدیگر سبقت بگیرند.

انتهای پیام

captcha