اعزام روحانیان بجنوردی به همایش وحدت شیعه و سنی در راز و جرگلان
کد خبر: 3766713
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

اعزام روحانیان بجنوردی به همایش وحدت شیعه و سنی در راز و جرگلان

گروه معارف - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد گفت: ۳۰ نفر از روحانیان و ائمه جماعات شهرستان بجنورد به همایش وحدت شیعه و سنی در شهرستان راز و جرگلان اعزام شدند.

اعزام روحانیون شهرستان بجنورد به همایش وحدت شیعه و سنی در راز و جرگلان

حجت الاسلام ناصر هدایتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد:اعزام روحانیان و ائمه جماعات به این همایش استانی با هدف وحدت بخشی بین اقلیت های مذهبی و همچنین تبیین راهکارهای مقابله با تفرقه افکنی های دشمنان اسلام بوده است
وی افزود: دشمنان اسلام در تلاش هستند به واسطه ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب در انسجام جامعه اسلامی خلل وارد کنند و سودهای زیادی برده و می‌برند، و این مساله، نه تنها نباید تلاش عالمان دینی برای آگاه سازی افراد جامعه را کم کند، بلکه باید با برنامه ریزی‌های دقیق تر و برپایی مجالس و همایش‌های متعدد خیل افراد عام را نیز متوجه‌ی این حربه‌ی دشمن کند.
هدایتی بیان کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تبیین راهکارهای مقابله به هجمه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در بین اقوام و مذاهب مختلف است.
وی گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی،همایش های مختلف و بهره گیری از اساتید اهل سنت و شیعه ،همچنین برگزاری محافل انس با قرآن در مناطق مختلف شهری و روستایی از جمله برنامه های هفته وحدت در این شهرستان است.
انتهای پیام

captcha