استفاده از یافته‌های پژوهشی شورای فرهنگی زنان در برنامه‌های صدا و سیما
کد خبر: 3724010
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
اصلانی خبر داد:

استفاده از یافته‌های پژوهشی شورای فرهنگی زنان در برنامه‌های صدا و سیما

گروه جامعه ــ رئیس بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به برپایی جلسه مشترک شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با ریاست صدا و سیما گفت: مقرر شد تا کارگروهی مشترک تعریف و از یافته‌های پژوهشی شورا در برنامه‌های گفت‌و‌گو محور و فیلم و سریال‌های صدا و سیما استفاده شود.

استفاده از یافته های پژوهشی شورای فرهنگی زنان در برنامه‌های صدا و سیما

مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان کشور در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به برپایی جلسه مشترک شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده با ریاست صدا و سیما گفت: این جلسه با هدف هماهنگی و تقویت برنامه‌های محتوایی حوزه زنان و خانواده برگزار و ظرفیت‌های شورا بازشماری شد.

وی از جمله خروجی‌های این جلسه را استفاده از توانمندی‌های شورای فرهنگی اجتماعی زنان خواند و گفت: مقرر شد تا کارگروهی مشترک تعریف و از یافته‌های پژوهشی شورا در برنامه‌های گفت‌و‌گو محور و فیلم و سریال‌های صدا و سیما استفاده شود.

اصلانی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های ویژه بسیج جامعه زنان در ایام تابستان اشاره و عنوان کرد: عمده فعالیت‌های این نهاد در فصل تابستان مرتبط با اردوهای دورن شهری و برون شهری و همچنین کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی است.

وی از اعزام بانوان علاقه‌مند به اردوهای راهیان نورغرب کشور از ابتدای تیرماه، خبر داد و تصریح کرد: سایر اردوها نیز در قالب بازدید از مراکز فرهنگی و هنری با هدف تمرین فعالیت‌های جمعی و تقویت حس مسئولیت پذیری برگزار می‌شود.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی بخش عمده‌ای از این اردوها را شکل می‌دهد که همه ساله با استقبال گسترده مخاطبان روبرو بوده است.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان برنامه‌های فرهنگی و هنری بسیج زنان در ایام تابستان دختران نوجوان و جوان هستند، اظهار کرد: برنامه‌های ارائه شده صرفا ویژه اعضای بسیج نیست و عموم علاقه مندان می‌توانند از برنامه‌های فرهنگی و هنری پایگاه‌های مقاومت بسیج بهره ببرند.

 انتهای پیام

captcha