29 اردیبهشت‌ماه؛ اعزام نماینده ایران به مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه
کد خبر: 3711602
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

29 اردیبهشت‌ماه؛ اعزام نماینده ایران به مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دارنده رتبه عالی رشته قرائت تحقیق چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه گفت: 29 اردیبهشت‌ماه برای حضور در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن عازم ترکیه می شوم و این رقابت‌ها از 30 اردیبهشت‌ تا هشت خردادماه برگزار خواهد شد.

امید حسینی‌نژاد، دارنده رتبه عالی رشته قرائت تحقیق چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه 29 اردیبهشت‌ماه برای حضور در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن عازم ترکیه است، اظهار کرد: ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه از 30 اردیبهشت‌ تا هشت خردادماه برگزار خواهد شد و من در رشته قرائت و محمد رضا احمدی، حافظ کل قرآن کریم از قم در رشته حفظ به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شرکت می کنیم.
وی با بیان اینکه این مسابقات آیین‌نامه مکتوبی ندارد، ادامه داد: آیین نامه این مسابقات به آیین‌نامه مسابقات مالزی نزدیک است و داوران نیز براساس آن قضاوت خواهند کرد.

29 اردیبهشت‌ماه؛ اعزام نماینده ایران به مسابقات بین‌المللی قرآن ترکیه

حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه در این مسابقات استاد راهنما ندارم، گفت: سعی کردم اطلاعاتی در خصوص مسابقات از دوستانی که قبلا اعزام شده‌اند، کسب کنم.
این قاری ممتاز با تأکید بر اینکه مسابقات ترکیه از سطح بالایی برخوردار است، افزود: کیفیت مسابقات خوب است، البته در خصوص دیگر رقیبان نیز اطلاعات خاصی ندارم. سال گذشته نیز سیدمصطفی حسینی، نماینده ایران در این مسابقات بود که رتبه دوم را به خود اختصاص داد و تا جایی که من مطلع هستم، نیمی از داوران این رقابت ها از خود کشور ترکیه هستند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر با اساتید سیدمجتبی سادات فاطمی و محمدجواد رجایی، تمرین می کنم، ابراز کرد: در خصوص رتبه قولی نمی‌دهم، هرچی خدا بخواهد همان می‌شود و راضی هستم به رضای او.
انتهای پیام

captcha