14 اردیبهشت‌؛ اعزام نماینده ایران به مسابقات قرآن مالزی/ به اندازه مقام برتر تمرین داشته‌ام
کد خبر: 3710691
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

14 اردیبهشت‌؛ اعزام نماینده ایران به مسابقات قرآن مالزی/ به اندازه مقام برتر تمرین داشته‌ام

گروه فعالیت‌های قرآنی- نماینده ایران در شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور مالزی گفت: جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه برای حضور در مسابقات قرآن کشور مالزی،‌ عازم تهران می‌شوم و ساعت ۲۲ همان روز تهران را به مقصد کوالالامپور ترک خواهم کرد.

نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی جمعه ایران را به مقصد کوالالامپور ترک خواهد کرد/ به اندازه مقام برتر تمرین داشته‌ام

مختاردهقان، نماینده ایران در شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، گفت: جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه برای حضور در مسابقات قرآن کشور مالزی،‌ عازم تهران می‌شوم و ساعت ۲۲ همان روز تهران را به مقصد کوالالامپور ترک خواهم کرد.
وی با بیان اینکه سیدجواد سادات‌فاطمی، استاد راهنما من در این رقابت‌ها است، عنوان کرد: از زمانی که مشخص شد نماینده ایران در شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی هستم تمرینات زیادی داشتم و بر اساس آیین‌نامه و معیار این رقابت‌ها با استادم تمرینات زیادی انجام دادم و همچنین چندین بار آیین‌نامه را مطالعه کردیم.
دهقان با اشاره به اینکه یک طرف مقام آوردن در مسابقات وابسته به تمرین است، ابراز کرد: عوامل دیگری نیز در مقام آوردن دخیل است اما به جرأت می‌‌توانم بگویم برای کسب مقام اول می‌روم اما نمی‌توانم قول دهم که با مقام بازمی‌گردم.
نماینده ایران در شصتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی با اشاره به اینکه تلاشم به اندازه رتبه‌ برتر این رقابت‌ها بوده است، تصریح کرد: سال‌های گذشته افراد زیادی در این مسابقات شرکت داشتند که تلاوت بی‌نظیری ارائه کردند و لیاقت مقام اول را داشتند اما به دلایلی اول نشدند.
وی در پایان گفت: از همه التماس دعا دارم تا بتوانم تلاوت شایسته‌ای ارائه کنم و به عنوان نماینده کشور شیعه جمهوری اسلامی ایران تلاوتی شایسته انجام دهم.

گفتنی است، حامد علیزاده،‌ قاری بین‌المللی قرآن و نماینده کشورمان، سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست پنجاه‌ونهمین دوره این مسابقات شد.

انتهای پیام

captcha