افتتاح پروژه ۷۲ واحدی مسکن معلولین بروجرد
کد خبر: 3709544
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

افتتاح پروژه ۷۲ واحدی مسکن معلولین بروجرد

گروه اجتماعی ـ پروژه ۷۲ واحدی معلولین در سایت مسکن مهر شهر بروجرد پنج‌شنبه، ششم اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایکنا از لرستان، طی مراسمی پنج‌شنبه، ششم اردیبهشت‌ماه با حضور آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، سلکی، مدیرکل حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مسعود رضایی، مدیرکل بنیاد مسکن لرستان، کورانی‌فر، فرماندار بروجرد، اعضای انجمن خیرین مسکن‌ساز بنیاد مسکن لرستان، پروژه ۷۲ واحدی معلولین در سایت مسکن مهر شهر بروجرد به بهره‌برداری رسید.
آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان در آیین افتتاح این پروژه، عنوان کرد: امام خمینی(ره) با دوراندیشی و آینده‌نگری نهادهایی را تاسیس نمود که در راستای اهداف محرومیت‌زدایی انقلاب اسلامی قدم بردارند و یکی از همین نهادها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود.
وی افزود: یکی‌از اهداف امام خمینی(ره) از تاسیس این نهاد انقلابی تامین مسکن محرومین جامعه بود.
آیت‌الله میرعمادی اشاره به نام‌گذاری سال جدید از طرف مقام معظم رهبری بنام سال «حمایت از کالای ایرانی»، اظهارکرد: برای عملی نمودن این مهم نیاز به دو فاکتور غیرت ملی مصرف‌کننده و افزایش کیفیت در ساخت کالاهای ایرانی از طرف تولیدکنندگان داخلی داریم.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: بنیاد مسکن در انجام وظایفش موفق بوده و درشرایط سخت همیشه با سرعت و دقت بالا وارد عمل شده است.
امام جمعه خرم‌آباد با تقدیر از بنیاد مسکن لرستان گفت: در حادثه زلزله کرمانشاه بنیاد مسکن لرستان بسیار خوب به میدان وارد شد و لازم می‌بینم که از تلاش‌های شبانه‌روزی و موفق بنیاد مسکن این استان در زلزله کرمانشاه تشکر و قدردانی کنم.
کورانی‌فر، فرماندار بروجرد نیز با تشکر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته، بیان کرد: ساخت و تحویل پروژه‌ها به خانوارهای فاقد مسکن دارای دو معلول و ظرفیت استفاده از کمک خیرین در شهرستان بروجرد تاکنون مناسب بوده است.
وی تصریح کرد: امیدواریم که با هم‌افزایی دولت و انجمن‌های خیّرین، بانک‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد بتوانیم خدمات اثرگذاری به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام

captcha