اعزام 10 گروه جهادی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز
کد خبر: 3701599
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

اعزام 10 گروه جهادی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز

گروه اجتماعی ـ مسئول سازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد توزیع بسته‌های غذایی یک میلیون ریالی بین 500 نفر و لوازم‌التحریر موردنیاز مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی عنوان کرد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، مالک انوری، مسئول بسیج سازندگی ناحیه دانشجویی استان روز گذشته، 29 اسفندماه اظهار کرد: در ایام تعطیل نوروز 10 گروه جهادی متشکل از 400 برادر و خواهر از دانشگاه‌های سراسر استان در اردوهای جهادی فعالیت خواهند کرد.
وی افزود: این تیم‌ها از 24 اسفندماه فعالیت خود را آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز به بیش از 20 روستای محروم با سرکشی خواهد کرد.
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این تیم‌ها در قالب برنامه‌های عمرانی، بهداشتی و درمانی، دندان پزشکی، پزشکی، فرهنگی، مشاوره درسی و اعزام طلبه خواهر و برادر به روستاهای محروم ارائه خدمات خواهند داد.
انوری با بیان اینکه فعالیت بسیج دانشجویی تنها مختص به همین برنامه‌ها نیست، اضافه کرد: توزیع بسته‌های غذایی یک میلیون ریالی بین 500 نفر و لوازم التحریر مورد نیاز مناطق محروم از دیگر برنامه‌های گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی است.
انتهای پیام

captcha