آغاز ثبت‎نام دوره آموزش قرائت قرآن در بروجن
کد خبر: 3676428
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
حجت الاسلام صالحی خبر داد:

آغاز ثبت‎نام دوره آموزش قرائت قرآن در بروجن

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن از آغاز ثبت نام و برگزاری دوره آموزش قرائت قرآن کریم ویژه ادارات، نهادها و عموم مردم شهرستان بروجن خبر داد.

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، در گفت‎وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: دوره آموزش قرائت قرآن کریم در سطوح مختلف روخوانی، روان‌خوانی و فصیح خوانی، جهت ادارات، نهادها و عموم مردم در بروجن برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این دوره با هدف آموزش صحیح قرائت آيات و سوره‌هاي قرآن كريم به‌ صورت روان با رعايت لهجه و تلفظ حروف برگزار می شود، افزود: قبولی در هریک از دوره‌ها علاوه بر اعطای گواهی پایان دوره دارای ارزش آموزشی به میزان 46 ساعت است.
حجت الاسلام صالحی ثبت‌نام در این دوره آموزشی قرائت قرآن را به ‌صورت آزاد دانست و خاطرنشان کرد: در صورتی‌ که ادارات و ارگان‌های دولتی تمایل به برگزاری این دوره‌ها در اداره خود داشته باشند مشروط به رسیدن به حدنصاب نفرات (15 نفر) و با اولویت ثبت‌نام ، با شماره تلفن های 34243439 و34243440 تماس حاصل نمایند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن زمان ثبت نام در این دوره را تا 15 دی ماه جاری اعلام وتصریح کرد: فرصت زمانی برگزاری دوره‌ها از اول بهمن تا 15 اسفند است.

captcha