بهره‌مندی حدود 100 خردسال از دوره‌های مشکات‌النور کوثر اسلامشهر
کد خبر: 3654292
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

بهره‌مندی حدود 100 خردسال از دوره‌های مشکات‌النور کوثر اسلامشهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: حدود 100 قرآن‌اموز خردسال دختر و پسر از دوره‌های مؤسسه مشکات‌النور اسلامشهر بهره‌مند می‌شوند.

فریده فتاحی، مدیر  مشکات النور کوثر اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به دوره‌های ترم پاییز این مؤسسه اظهار کرد: دوره‌های این مرکز در گروه‌های بانوان بزرگسال، خردسالان دختر و پسر و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه حدود 100 قرآن‌آموز خردسال در دوره مهد حضور دارند، ادامه داد: دوره‌های مهد قرآن بر اساس طرح مکتب‌الرضا(ع) است که طی آن خردسالان پس از دو سال می‌توانند قران را بال حن عرب و تجوید قرائت کنند.
فتاحی با اشاره به اینکه حدود 40 دانش‌آموز از دوره‌های قرآنی مؤسسه بهره‌مند می‌شوند، بیان کرد: همچنین دوره‌هایی برای دانش‌آموزان در زمینه روخوانی و تجوید مقدماتی در نوبت بعدازظهر برگزار می‌شود.
فتاحی عنوان کرد: در رشته حفظ دانش‌آموزی نیز 25 نفر از دانش‌آموزان حضور دارند. همچنین برای بزرگسالان نیز دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، تجوید و ...نیز با حضور حدود 30 نفر در حال برپایی است.
یادآور می‌شود، این مؤسسه در  اسلامشهر، بلوار شهید رجایی، نبش خیابان 48 غربی، پلاک 70 قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره  56166623 تماس بگیرند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۸
0
0
برپایی این دوره‌ها به ارتقاء قرآن آموزان منجرب می‌شود
captcha