تعویق زمان برپایی جشنواره «مدهامتان» در 12 استان
کد خبر: 3654211
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

تعویق زمان برپایی جشنواره «مدهامتان» در 12 استان

گروه مسابقات: دبیر جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: تعدادی از استان‌‌ها باید تا پایان هفته جاری مرحله استانی مسابقات خود را برگزار می‌کردند اما به دلایلی، این استان‌ها مسابقات خود را به هفته آینده موکول کردند.

مجتبی میرزایی‌نسب، دبیر جشنواره قرآنی مدهامتان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به تعویق مرحله استانی این جشنواره در برخی استان‌ها، ‌گفت: بازه زمانی مرحله استانی را برای شهریور و مهرماه در نظر گرفته بودیم. اما با توجه به حجم بالای برنامه‌ها در مهرماه و برنامه‌هایی که توسط کانون‌ها در آغاز نیمه دوم سال انجام می‌شود، برخی استان‌ها برنامه‌های خود را به هفته‌های پایانی مهرماه انتقال داده بودند که نزدیک 22 استان هفته آخر مهرماه برنامه‌ریزی داشتند. 

دبیر اجرایی جشنواره قرآنی مدهامتان با اشاره به اینکه چند سالی می‌شود که بنابر این گذاشته شده است تا بحث نظارتی به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد، گفت: یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث این تعویق شد، همین بحث نظارت بود که باعث می‌شد با مشکل مواجه شویم. در هفته باید 22 ناظر به استان‌ها اعزام می‌شد که این عملاً امکانپذیر نبود.

میرزایی‌نسب با اشاره به اینکه در هفته جاری نیز 10 استان مرحله استانی خود را برگزار کرده یا می‌کنند، تصریح کرد: به لحاظ برگزاری کیفی جشنواره، برگزاری مرحله استانی در 12 استان را به هفته آینده موکول کردیم تا بتوانیم بحث نظارتی آن را نیز تأمین کنیم. 

وی همچنین بیان کرد: تا پایان هفته جاری 18 استان مرحله استانی خود را به پایان خواهند رساند، سایر استان‌ها نیز همانگونه که گفته شد در هفته آینده رقابت خود را برگزار خواهند کرد تا به این ترتیب پرونده مرحله استانی بسته شود.

دبیر اجرایی دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان خاطرنشان کرد: با این وجود 12 استان رقابت خود را در هفته آینده برگزار می‌کنند که این رقابت طی روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه خواهد بود.

میرزایی‌نسب همچنین در مورد استان‌هایی که رقابت خود را هفته آینده برگزار می‌کنند، گفت: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، خوزستان، ‌زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، سمنان و هرمزگان رقابت خود را در روزهای پایانی هفته آینده برگزار می‌کنند.

یادآور می‌شود، مرحله کشوری دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان نیمه‌های آذرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

captcha