آغاز دوره مهد و پیش‌دبستانی قرآن مؤسسه سروش مشکات
کد خبر: 3651223
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

آغاز دوره مهد و پیش‌دبستانی قرآن مؤسسه سروش مشکات

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره مهد و پیش‌دبستانی قرآن مؤسسه سروش مشکات از روز گذشته، 17 مهرماه آغاز شد.

سروش ابوالفتحی، مدیر مؤسسه قرآنی سروش مشکات در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره مهد با پذیرش از دختران و پسران سه تا پنج سال و مقطع پیش‌دبستانی قرآنی با پذیرش از سنین پنج تا شش سال روز گذشته، 17 مهرماه افتتاح شد.
وی با اشاره به جشنی که برای بازگشایی پیش‌دبستانی مؤسسه سروش مشکات در نظر گرفته شده بود، اظهار کرد: در این مقاطع از حدود 15 نفر در مقطع پیش‌دبستانی و بیش از 10 نفر در مقطع مهد پذیرش شده است که در این دوره‌ها سرفصل‌هایی چون حفظ سوره‌های کوچک قرآن، آشنایی با اهل‌ بیت(ع) با شعر و قصه، حفظ آیات و احادیث موضوعی و مناسبتی با بازی آموزش داده می‌شود.
ابوالفتحی اضافه کرد: در آیین آغازین این مقطع ضمن اهدای شاخه گل به والدین، هدایایی نیز به قرآن‌آموزان اعطا شد و همچنین آشنایی آنها با کلاس‌‌هایشان نیز انجام گرفت.
وی تصریح کرد: اما تکمیل ظرفیت این مهد و پیش‌دبستانی در نوبت بعدازظهر ادامه دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۷۷۷۸۱۳۷۱ و ۷۷۳۲۹۴۵۷ تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، این مؤسسه در تهران‌پارس، بلوار شاهد(پروین)، خیابان ۲۰۸ شرقی(ادیب)، بین خیابان ۱۳۱ و ۱۳۳ پلاک ۲۴۳ قرار دارد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۴
0
0
برپایی این دوره‌ها اقدامی خوب و تاثیر گذار برای علاقمندان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۵
0
0
برپایی این دوره‌ها موجب آشنایی علاقمندان با موضوعات دینی و قرآنی می‌شود
captcha