26 خرداد؛ زمان برگزاری افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد
کد خبر: 3506444
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

26 خرداد؛ زمان برگزاری افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد، چهارشنبه، 26 خردادماه سال جاری ساعت 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در مورد مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد ابراز کرد: مراسم افتتاحیه نمایشگاه یازدهم، چهارشنبه، 26 خردادماه سال جاری ساعت 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در این مراسم فعالان قرآنی، مؤسسات و تشکل‌های قرآنی مردم نهاد، ارگان‌ها و سازمان‌ها، نخبگان، قاریان و حافظان و مسئولان استان حضور دارند اما مهمانان ویژه مراسم افتتاحیه هنوز مشخص و قطعی نشده است.
وی همچنین با بیان اینکه تعداد مراکز، نهادها، مؤسسات و تشکل‌های قرآنی مردم نهاد درخواست کننده غرفه برای حضور در نمایشگاه یازدهم حدود 1300 مورد است، گفت: البته باید توجه کرد که در نهایت ظرفیت نمایشگاه برای دادن غرفه تنها 700 غرفه است که بین این تعداد نهاد و مؤسسه توزیع خواهد شد و بیشتر از این فضایی در اختیار نداریم.
معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه از یکشنبه، 23 خردادماه کار بستن سازه‌ها طبق نقشه کمیته جانمایی آغاز شده است، ابراز کرد: در حال حاضر نیز تعدادی از نهادها در محل نمایشگاه حضور داشته و بر اساس راهنمایی مسئول کمیته جانمایی، کار استقرار غرفه‌ها در حال انجام است.
حجت‌الاسلام کاظمی‌نسب با بیان اینکه یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد 31 کمیته و 24 بخش دارد، تصریح کرد: بخش دانشگاهی، حوزه علمیه، مؤسسات و تشکل‌های مردم نهاد، نهادهای دولتی، بخش عترت و ولایت، ناشران قرآن، بین‌الملل و ... از جمله بخش‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.
یادآور می‌شود، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد از 26 خردادماه تا دوم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.
captcha