آموزش مجازی «مهندس طلبه»
کد خبر: 3501604
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

آموزش مجازی «مهندس طلبه»

گروه فضای مجازی: حوزه مجازی «مهندس‌طلبه» در چهارمین سال از فعالیت خود از میان علاقه‌مندان به علوم دینی و دروس حوزوی به صورت مجازی ثبت‌نام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پیش ثبت‌نام ترم جدید حوزه مجازی «مهندس طلبه» با بیش از چهار سال تجربه در عرصه آموزش مجازی، از میان آقایان و بانوان علاقه‌مند به یادگیری علوم دینی آغاز شد.
امکان یادگیری دروس حوزوی در کنار فعالیت‌های شخصی، امکان یادگیری دروس به صورت ۲۴ ساعته و عدم محدودیت زمانی، تدریس دروس به صورت تصویری و استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی دنیا و امکان پرسش از اساتید از مزایای این دوره مجازی است.
همچنین در اختیار قرار دادن جزوات بعضی از دروس به محصلان، کنترل پنل اختصاصی برای هر محصل، نزدیکی دروس تدریس شده به دروس حوزه‌های علمیه، عدم محدودیت سنی برای متقاضیان و امکان شرکت در کلاس‌ها از سراسر دنیا از دیگر مزایای حوزه مجازی مهندس‌طلبه به شمار می‌رود.
بنابر این گزارش، ادبیات عرب، اصول، فقه، عقاید، قرآن، سبک زندگی و احکام دروسی است که در این طرح ارائه می‌شود؛ دسترسی به اینترنت با سرعت مناسب، داشتن تجهیزات کافی مانند رایانه و بلندگو و نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز که پس از ثبت‌نام اعلام می‌شود، از ملزومات این آموزش مجازی محسوب می‌شود.
متقاضیان می‌توانند برای تکمیل فرم پیش ثبت‌نام ترم جدید به نشانی onlinehawzah.com مراجعه کنند؛ همچنین می‌توانند در صورت داشتن هرگونه پرسشی همه روزه با شماره ۰۹۱۰۸۲۱۸۰۲۳ تماس گیرند و یا سؤال خود را از طریق این آدرس info@onlinehawzah.com ارسال کنند. شماره ۰۹۱۰۸۲۱۸۰۲۳ در نرم‌افزار تلگرام نیز پاسخگوی پرسش‌های علاقه‌مندان خواهد بود.
آموزش مجازی زبان انگلیسی
این پایگاه برای نخستین‌بار در دوره‌های آموزش مجازی زبان انگلیسی نیز ثبت‌نام می‌کند. ساختارمندی دوره و مبتنی‌بودن بر جدول دقیق زمانی، طرح نوین آموزش مجازی، زبان‌آموز ـ محوربودن شیوه آموزشی و مبتنی بودن بر سرفصل‌های استاندارد جهانی، از جمله ویژگی‌های این دوره به شمار می‌رود.
انطباق بر گرایش و تمایلات زبان‌آموزان، ارتباط نزدیک با اصلِ زبان، معرفی و تحلیل امور فراآموزشی، بهره‌گیری از اساتید منحصر بفرد و نخبه و امکان پرسش و پاسخ از تیم آموزشی از دیگر ویژگی‌های این دوره مجازی است.
گروه تبلیغی «ذوالفقار» دارای مجوز رسمی از دفتر تبلیغات اسلامی، چهار سال است با نام «حوزه مجازی مهندس طلبه» در فضای مجازی به فعالیت می‌پردازد که در آن، دانشجویان و طلاب با کسب تجارب همه‌جانبه و توجه بر نقاط‌قوت و ضعف حوزه و دانشگاه و ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی، اقدام به تأسیس «مرکز آموزش مجازی دروس حوزه علمیه» کرده‌اند.
این مرکز توسط طلاب‌جوان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مختلف کشور ایجاد شده و هم‌اکنون در مدرسه علمیه معصومیه(س) واقع در شهر مقدس قم فعالیت دارد.
captcha