۵ کمک جهیزیه به نو عروسان نیازمند بروجنی اهدا شد
کد خبر: 3495367
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
همزمان با عید مبعث؛

۵ کمک جهیزیه به نو عروسان نیازمند بروجنی اهدا شد

همزمان با عید مبعث ؛ ۵ کمک جهیزیه با ارزش ۱۵۰ میلیون ریال به نوعروسان نیازمند تحت پوشش سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها اهدا شد .

سیده کبری حسینی مسئول سازمان مردم نهاد خيریه آبشار عاطفه‌ها نمایندگی امام رضا(ع) شعبه بروجن ، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اظهارکرد: در راستای تسهیل امر ازدواج و توانمندسازی جوانان نیازمند، ۵ کمک جهیزیه به مناسبت عید سعید مبعث به نوعروسان تحت حمایت این سازمان در بروجن اهدا شد.
حسینی اقلام اهدایی را شامل یخچال، اجاق گاز، بخاری، فرش، مبلمان، ویترین، سرویس تفلون و سرویس پلاستیک و سایر لوازم اولیه تشکیل زندگی اعلام کرد و گفت: ارزش هر کمک جهیزیه ۳۰ میلیون ریال و از طریق جمع‌آوری کمک‌های مردمی خریداری شده است.
حسینی اضافه کرد: این سازمان در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به تامین جهیزیه جوانان در یک حرکت عظيم و منسجم در امر ازدواج و کمک به خانواده‌‎های محروم فعاليت خود را ادامه مي‌دهد.
یادآوری می‌شود سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها به مرکزیت شهر مقدس مشهد در سال ۱۳۸۱ و با هدف شناسایی اقشار آسیب‌پذیر جامعه و کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی ایجاد شده است.
 
captcha